שרה נתניהו לעולים חדשים: "עזבתם בית חם כדי להצטרף לסיפור ההצלחה של ישראל"

אשת ראש הממשלה השתתפה בטקס קבלת פנים לכבוד 250 עולים חדשים מארה"ב וקנדה: "אבל אתם אף פעם לא לבד. אתם תמיד איתנו, עם ישראל ומדינת ישראל, כולנו מחבקים אתכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/19 19:29 יג באב התשעט

שרה נתניהו לעולים חדשים: "עזבתם בית חם כדי להצטרף לסיפור ההצלחה של ישראל"
צילום: חיים צח/לע״מ

רעיית ראש הממשלה הגב׳ שרה נתניהו השתתפה הבוקר בטקס קבלת פנים לכבוד 250 עולים חדשים מארה"ב וקנדה של ארגון "נפש בנפש", בנמל התעופה בן גוריון.

״ברוכים הבאים לארץ שלכם, לבית שלכם. ברוכים הבאים לישראל. אני מציינת שכאן, בקבוצה הזו, נמצאים 41 חברים של "צבר" של תנועת הצופים, ואני מברכת ואתכם באופן מיוחד כנשיאת הכבוד של "צבר". ברוכים הבאים לישראל וברוכים הבאים לצה"ל", אמרה אשרת ראש הממשלה נתניהו. 

;
 
הגברת נתניהו הוסיפה: "אתם עזבתם בית חם, משפחה וחברים כדי לעלות לכאן ולהצטרף לסיפור ההצלחה של ישראל, כדי להגיע לכאן, למדינת ישראל, לבית שלכם, לבית שלנו. אתם מצטרפים לצה"ל, שהוא הצבא היחיד ששומר על עם ישראל, הצבא המוסרי ביותר בעולם. אני רוצה שתדעו שכל עם ישראל מחבק אתכם היום. כולנו המשפחה שלכם וגם אם אתם נקראים "חיילים בודדים", אתם לא בודדים. כולנו אתכם תמיד". 

צילום: חיים צח/לע״מ

אשת ראש הממשלה המשיכה: "תזכרו את היום הזה, ותזכרו גם לאורך כל תקופת השירות - יהיו לכם רגעים של ביחד, יהיו לכם גם רגעים של פחות, אבל אתם אף פעם לא לבד. אתם תמיד איתנו, עם ישראל ומדינת ישראל, כולנו מחבקים אתכם. שני דברים חשובים אני רוצה לומר לכם - בכל הזדמנות שתהיה לכם, תמיד תתקשרו ותזכרו - להתקשר לאבא ואמא. אני בטוחה שהם גאים בכם ורוצים לשמוע מכם. תספרו להם על החיים שלכם, על השירות, על המדינה הנפלאה שלנו, ודבר שני והכי חשוב - תשמרו עלינו, תשמרו על מדינת ישראל ותשמרו על עצמכם. תחזרו הביתה בשלום. ברוכים הבאים, לכולם.״