נתניהו עוקץ את סמוטריץ': מנהיגות זה לא צייצנות בטוויטר

ראש הממשלה מסביר מה עמד מאחורי ההחלטה להתיר כניסת יהודים להר הבית רק משעות הצהרים, ותוקף את ראשי הימין המאוחד: "לא מתרשם מכל ההמלצות של קבינט הטוויטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/19 20:36 י באב התשעט

נתניהו עוקץ את סמוטריץ': מנהיגות זה לא צייצנות בטוויטר
מתקפה על סמוטריץ'. נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה נתניהו הסביר כי ההחלטה על עליית יהודים להר הבית בתשעה באב התקבלה כבר בסוף השבוע שעבר, למרות חג הקורבן המוסלמי. 

"ביום חמישי לאחר התייעצות עם כל גורמי הביטחון קיבלתי החלטה. גם השנה, כמו בכל שנה, יהודים יעלו להר הבית ב-ט' באב, גם כשזה חג מוסלמי. השאלה לא הייתה בכלל אם יעלו, אלא כיצד לנהל את זה בצורה מיטבית ביותר לבטחון הציבור וכך בדיוק עשינו", אמר ראש הממשלה. 

נתניהו שלח עקיצה לשר סמוטריץ' וליו"ר הימין המאוחד איילת שקד על אמירותיהם בטוויטר: "אני לא מתרשם מכל ההמלצות של קבינט הטוויטר, צייצנים וצייצניות למיניהם. מנהיגות זה אחריות ונחישות. כך פעלנו, כך נמשיך לפעול".

את הדברים אמר נתניהו על הציוץ של שר התחבורה נגד החלטת בית המשפטשלא להתיר אירוע בהפרדה מגדרית בעפולה: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמית