רבו של החייל שנרצח מספר: "נמצא מחובק עם הספרים שקנה"

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה בה למד החלל, סיפר על רגעיו האחרונים: "הוא הלך לירושלים לקנות מתנות לרבנים שלו כהכרת תודה ובדרך חזרה קרה הפיגוע הנורא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/19 09:03 ז באב התשעט

רבו של החייל שנרצח מספר: "נמצא מחובק עם הספרים שקנה"
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה בה למד החייל שנרצח הלילה (ד') בגוש עציון, סיפר בגל"צ כי גופתו של הצעיר נמצאה מחובקת עם ספרים שקנה לרבנים שלו להכרת תודה.

"מדובר בבחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב. תמיד מסתובב עם חיוך על הפנים, לפעמים המראה החיצוני שלו מסתיר את הטוב והחוכמה ואהבת כל אדם" סיפר הרב וילק.

ראש הישיבה בגוש עציון הוסיף: "באמת היה בקשר עם בעלי חיים ובני אדם. החליט ללמוד בישיבה שיש בה מפגשים בין-דתיים, תורה, שיש בה הרבה משפחה, לא משנה מי האדם, כל הסוגים של תלמידים: חילונים, דתיים, ערבים, כל מי שאפשר לשמוע אותו".

עוד הוסיף הרב: "היה אחד מהאנשים היותר מסורים, קשה לתפוס שהוא איננו. קשה לעשות רדוקציה לחברה לשוליים שלה, תחושת הביטחון בדרך מתערערת בכל המובנים. אנחנו כרגע עסוקים בלדבר עם התלמידים לאחר לילה שכולנו לא ישנו, עסקנו בחיפושים בכל מקום ורק בבוקר נודע לנו על ממדי האסון הזה".

"הוא הלך לירושלים לקנות מתנות לרבנים שלו כהכרת תודה ובדרך חזרה קרה הפיגוע הנורא הזה. הוא נמצא מחובק עם הספרים שהוא קנה. אנחנו מזועזעים מזה. לאן ממשיכים עכשיו? בעיקר לדקה הבאה ולשעה הבאה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן