דביר שורק נרצח בפיגוע הדקירה בגוש עציון

גופתו של דביר, בן ה-19 מעופרה, התגלתה לפנות בוקר בצד הכביש בין אפרת למגדל עוז כשהיא דקורה בסכין. כוחות הביטחון במרדף אחרי המחבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/19 08:08 ז באב התשעט

 דביר שורק נרצח בפיגוע הדקירה בגוש עציון
צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום כי אמש (ד') נחטף ונרצח דביר שורק, בן 19,בגוש עציון. גופתו התגלתה לפנות בוקר בצד הכביש בין אפרת למגדל עוז כשהיא דקורה בסכין. דביר הוא בן היישוב עפרה שלמד בישיבת ההסדר אור תורה מחניים במגדל עז,בגוש עציון. לפי ההערכות, המחבלים הגיעו במכונית וברחו לאחד הכפרים באזור. כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל. מצה"ל נמסר כי דביר ז"ל הועלה לאחר מותו מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי.

אביו של דביר הוא איש התקשורת יואב שורק, כתב בקבוצת וואטסאפ של עיתונאים: "ה' נתן וה' לקח". סבו של דביר, הרב בנימין הרלינג,  נרצח בפיגוע ירי בהר עיבל ליד שכם באוקטובר 2000, כארז מחבלים פלסטינים פתחו אז באש לעבר קבוצת מטיילים.

ראש הממשלה נתניהו התייחס לפיגוע הקשה: "הבוקר התבשרנו על פיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה".

מישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים' בה לד דביר נמסר: "אנחנו המומים וכואבים את הירצחו של תלמיד הישיבה דביר שורק הי"ד. דביר היה אדם האהוב על חבריו, תלמיד ירא שמיים וחבר שתמיד נרתם לעזור. אנחנו שולחים את תנחומינו ומחבקים את משפחתו וחבריו".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן