כנגד מצעד הגאווה באשדוד - הפגנה לחיזוק מעמד המשפחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/19 14:17 א באב התשעט

כנגד מצעד הגאווה באשדוד  - הפגנה לחיזוק מעמד המשפחה
מפגינים באשדוד, צילום: דוד בן חמו

אל מול מצעד הגאווה שהתקיים היום (ו') באשדוד, כמאתיים איש השתתפו בהפגנה מטעם ארגון חותם הפועל לחיזוק ערכי המשפחה.  המפגינים חלקו דברי הסבר והניפו שלטים תחת הסיסמאות "אשדוד מאמינה במשפחה", ו"אשדוד לא תהיה סדום". 

בארגון 'חותם' שאירגן את  ההפגנה הביעו שביעות רצון מכמות האנשים שהגיעו להפגנה והבטיחו כי ימשיכו לקיים פעילות לחיזוק ערכי המשפחה.

לדברי  מארגני ההפגנה ארגוני הגאווה פועלים בכל דרך על מנת לקבוע נורמות והגדרות חדשות למשפחה ומבצעים תהלוכה פרובוקטיבית. אל מול זה ביקשו המפגינים להציג עמדה ברורה לפיה "אשדוד מאמינה במשפחה". 

בחותם אמרו: "מצעדי הגאווה הם ניסיון לפורר את המשפחה מבפנים. משפחה היא אבא, אמא וילדים ולא משהו אחר.  ארגוני הלהט"ב הם התנועה הכי אגרסיבית במדינת ישראל המנסה להשתיק כל שיח תרבותי ולהתוות נורמה והגדרה חדשה למשפחה"

הפגנה באשדוד

הפגנה באשדודצילום: דוד בן חמו

שלומית, תושבת העיר אמרה: "בשנים האחרונות השיח האלים בקרב נציגי הלהטבים הוא חלק ממגמה לעשות הכל על מנת לפרק את המשפחה וזו הפעם הראשונה שהגעתי להפגנה כזו ולו רק בשל העובדה שהבנתי שאסור לנו לפחד ועלינו להתגאות במשפחה.  אני גאה שהגעתי היום וגאה להיות משפחה שהיא אבא אמא וילדים".