זה לא ספין: מפלגת נעם רצה לכנסת

אחרי הדיווחים כי בעוצמה יהודית נעשים ניסיונות לצרף את אורן חזן לרשימה, מפלגת נעם החליטה לנתק מגע ולרוץ לבד בבחירות. "ההחלטה התקבלה לאור חילוקי דעות בעניין שילוב מועמד לא דתי ברשימה"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 01/08/19 17:28 כט בתמוז התשעט

זה לא ספין: מפלגת נעם רצה לכנסת
מפלגת נעם מגישה את רשימתה לכנסת, צילום: הותר לשימוש

אחרי שהחליטו על ריצה משותפת, ובעוד המשא ומתן בין עוצמה יהודית לימין המאוחד תקוע, מפלגת נעם ומפלגת עוצמה יהודית החליטו במשותף כי לא ירוצו ביחד בבחירות הקרובות. מטעם מפלגת נעם נמסר כי ההחלטה התקבלה במשותף לאור חילוקי דעות בענין שילוב מועמד לא דתי ברשימה. 

"בעוד מפלגת עוצמה יהודית דרשה לשלב מועמדים שאינם חובשי כיפה, בנעם התעקשו על כך שזה נוגד את עקרונות המפלגה. הצדדים מסרו כי ההחלטה התקבלה מתוך הערכה הדדית ובהסכמה והם מאחלים הצלחה אחד לשני במערכת הבחירות".

רשימת נעם לכנסת ה-22

רשימת נעם לכנסת ה-22צילום: הותר לשימוש

נראה כי סלע המחלוקת בין השניים הייתה האפשרות לצרף את ח"כ לשעבר אורן חזן לרשימה מאוחדת. כזכור, חזן רץ בבחירות הקודמות בראשות מפלגת צומת.

בסופו של דבר, בשעה 18:30 הגיעו נציגי מפלגת נעם אל וועדת הבחירות והגישות את רשימת המועמדים שלהם, ללא עוצמה יהודית לכנסת ה-22. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן