השר הנגבי: עדיף ימין קיצוני מקואליציה של שמאל וערבים

השר מהליכוד מסביר מדוע הוא תומך באיחוד "עוצמה יהודית" עם מפלגתה של איילת שקד. "עדיף ימין קיצוני מערכים של השמאל - בערך פי מיליון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 18:15 כז בתמוז התשעט

השר הנגבי: עדיף ימין קיצוני מקואליציה של שמאל וערבים
מתנצל. הנגבי, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי מהליכוד אומר היום (ג') כי הסיבה לכך שבליכוד פועלים להכניס את מפלגת עוצמה יהודית אל רשימת הימין המאוחד, היא שעדיף ימין קיצוני מערכיהם של השמאל הישראלי.

"אנחנו לא רוצים להביא את הערכים של השמאל", אמר השר הנגבי באולפן ynet והוסיף "אם כל הכבוד למחלוקות שיש לנו בתוך מפלגות הימין. עדיין, זה עדיף מלראות את המדינה מובלת על ידי קואליציה של מפלגות שמאל וערביות". כשנשאל השר הנגבי אם עדיף ימין קיצוני מערכים של השמאל, ענה השר: "בערך פי מיליון".

מוקדם יותר פורסם כי ראש הממשלה עצמו מנסה להפעיל לחץ על הימין המאוחד, דרך ראשי המועצה האזוריות ביהודה ושומרון על צירופה של מפלגת עוצמה יהודית לרשימת הימין המאוחד. ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, התייחס לדברים ואמר: "אני מברך על תחילת הדרך של האיחוד בימין אך המשימה לא הושלמה. אנחנו לקראת סגירת הרשימות וזהו צו השעה. חייבים להשלים את האיחודים גם עם עוצמה יהודית בכדי לא לאבד את שלטון הימין. האחדות היא לא רק אמונה וערך היא כורח המציאות. אין כל אפשרות אחרת. אני פונה למנהיגי כל מפלגות הימין הניחו בצד כל שיקול אחר ותתעסקו אך ורק בנצחון המחנה. פעמיים אוסלו הספיק לנו".