מכתב גלוי לרב רפי פרץ: "בנט ושקד מסנדלים אותך"

לאחר הצעקות והמהומות בכינוס הבית היהודי, שהגיעו לסף אלימות, מאיר אינדור, המתנגד לאיחוד עם הימין החדש, פונה במכתב ישיר לרב רפי פרץ: "באתי להתווכח ולא לבזותך"

חדשות כיפה מאיר אינדור 30/07/19 13:48 כז בתמוז התשעט

מכתב גלוי לרב רפי פרץ: "בנט ושקד מסנדלים אותך"
מאיר אינדור, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לכבוד הרב, תא"ל והשר רפי פרץ שליט"א.  

הנני להבהיר: אמש כשהתייצבתי מולך, כדי להתווכח ולא לבזותך באתי. וגם יהודה לוינגר שהתבטא ביתר חריפות,   נראה לי שלכך התכוון. את כבודך וכבוד התנועה  דרשתי. על כך אני נאבק עם חבריי מאז הגעת לתפקיד . להדוף את  קבלת הפנים המבזה שאורגנה לך על ידי הציר בנט -שקד -סמוטריץ , כתביהם , אוהדיהם ואתרי החדשות.  אפשר לגלות פה שהיינו מאד מעורים גם במאבק לבחירתך. את הכנס ברמות שפירא לפני שבוע בתמיכה בך כראש הרשימה המאוחדת - אם יהיה אחוד, ארגנו , כמה פעילים מהבית היהודי , בכספינו ולא מקופת התנועה. 



כבר היו ויכוחים גדולים מאד בגוש אמונים וראיתי בני עליה מתווכחים ביניהם בצעקות . ראויה הארץ ותורתה שנתייחס אליה כמשוש חיינו בהתלהבות וגם לעיתים מתוך ריתחה דאורייתא.   דבר שלא הצלחתי לומר בגלל הצעקות וקח זאת כצידה לדרך: אל תטעה. איילת שקד בעזרת בנט יהם בפועל הדוברים של הגוף המשותף. אני אומר זאת בתגובה לדבריך אמש, שלא תיתן ל'אחרים' לדבר בשם הציונות הדתית. אכן כך ראוי ובצדק אמרת זאת. דא עקא, סמוך על בנט ושקד שלא יקשיבו לך. כבר כעת עוד בטרם החתונה הרשמית ,  השניים  בנט ושקד, מתראיינים בכל כלי תקשורת  וממצבים עצמם כראשי המפלגה  כולל תנועת הציונות הדתית שאתה אמור להובילה. בצבור  איילת שקד מתקבעת כראש המחנה. 


(מאיר אינדור בכנס הבית היהודי אמש)


אם תרצה היא מלכת השבט. בחדרי חדרים אתם יכולים לטעון אחרת. אבל אפילו בציונות הדתית , יחצניה דוגים להפוך אותה  ל'מנהיגת  הימין האידיאולוגי" בתוכם גם הזרם של בני עקיבא -בית יהודי, של כולנו. בני משפחותינו ואנו עצמנו.

אם איילת שקד שהופכת אחרי ההסכם למנהיגת העל של הציונות הדתית ומאידך מצהירה בגלוי (התרסה?) שלא תחזור בתשובה (עתון הארץ)  מי יערוב לך שהמודל החדש של המנהיגה "שלנו" , לא יהפוך למודל ראוי לכל הצעירים והצעירות על כל ההשלכות המוסריות והחינוכיות. ועדיין לא דיברנו על החשש שמא לא ימליצו על נתניהו. החשש אצלי מתוך הכרותי אותם כעשר שנים.

מאיר אינדור הוא פעיל מרכזי בציונות הדתית ומייסד ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור'