אמסלם הורה לפעול לכך שהוט תספק שירותים גם ביו"ש

לאחר שפוליטיקאים בימין וראשי התיישבות העבירו ביקורת שישובי יו"ש לא נכללו ב-220 היישובים שיקבלו הקלות מחברת התקשורת, שר התקשורת הודיע לאנשי משרדו לפעול ולהביא לכך שהוט תספק שירותים ביישובי ההתיישבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 12:42 כז בתמוז התשעט

אמסלם הורה לפעול לכך שהוט תספק שירותים גם ביו"ש
שר התקשורת החדש, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר הביקורת על השר התקשורת, דודי אמסלם, שלא הכליל את ישובי יו"ש במסקנות הוועדה המייעצת למשרד, הורה השר לאנשי משרדו לפעול ולהביא לכך שהוט תספק שירותים ביהודה ושומרון במקביל להסדר הפריסה שנקבע לה בתחומי הקו הירוק. 

שלשום (א') הודיע בשמחה השר אמסלם על החלטתו לאמץ את מסקנות הוועדה המייעצת למשרד התקשורת בנושא הפריסה האוניברסלית של הוט. על פי ההמלצות חברת התקשורת תספק שירותים ל-220 יישובים מרוחקים בפריפריה.

מיד לאחר הודעת השר יצאו בכירים בהתיישבות ופוליטיקאים בימין נגד המלצות הועדה ודרשו להכליל גם את יו"ש בסיפוק שירותי התקשורת של החברה. ההסדר מאפשר להוט לספק שירותים לאותם 220 יישובים באמצעות סלולר, כלומר לקבל את שירותי התקשורת שלהם דרך הרשת הסלולרית במקום לאלץ את הוט לפרוס תשתיות נייחות לאותם יישובים. ההקלה שניתנה להוט,מוערכת ב-850 מיליון שקל. 

בהמשך להוראתו החדשה של שר התקשורת בירך ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן את ההחלטה: "אנו מברכים את חברנו השר דודי אמסלם על החלטתו להנחות את חברת 'הוט' לספק את שירותיה להתיישבות ביהודה ושומרון, כך שנקבל את השירות בצורה שוויונית כמו כל אזרח במדינת ישראל. אנו מקווים לראות את ההוראה מתבצעת בפועל ושעוד חברות ילכו בעקבות המהלך הזה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן