טרגדיה בחוף: גבר ואישה טבעו למוות

גבר ואישה כבני 30 טבעו למוות בחוף בבת ים. בני הזוג חולצו מן המים ובמד"א נאבקו על חייהם אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם של השניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/19 18:00 כה בתמוז התשעט

טרגדיה בחוף: גבר ואישה טבעו למוות
נסיונות ההצלה בחוף בבת ים, צילום: דוברות מד"א

טרגדיה בחוף. גבר ואישה כבני 30 טבעו למוות לאחר שנסחפו במים, בחוף לא מוכרז בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות בגבר ואישה כבני 30 שבסופן נקבע מותם

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, ליאון קמחי, סיפר: "מדובר ברצועת חוף לא מוכרזת, צפונית לחוף הבתולה. כשהגעתי למקום ראיתי על קו המים אישה כבת 30 כשאזרחים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה. כעבור מספר דקות במקביל להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהמשיך את הטיפול הרפואי באישה ראינו גבר מחוסר הכרה במים. יחד עם אזרחים שהיו על החוף נכנסו לים והוצאנו אותו לחוף, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע גם בו פעולות החייאה. לצערי לאחר דקות ארוכות של החייאה נקבע מותה של האישה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על ארוע טביעה בחוף לא מוכרז סמוך לחוף הבתולה בקריית ים.

"על פיי גורמי רפואה במקום בוצעו נסיונות החייאה בגבר כבן 30 אשר נפצע באורח אנוש ובאישה כבת 40 כאשר כעת התקבל עדכון כי בתום נסיונות החייאה נקבע מותה. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע".