שקד: "צריך לקבל החלטות עד יום ראשון"

יו"ר הימין החדש קוראת בעמוד הפייסבוק שלה לראשי איחוד מפלגות הימין: "לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/19 20:54 כד בתמוז התשעט

שקד: "צריך לקבל החלטות עד יום ראשון"
עולה למעלה, יו"ר הימין החדש איילת שקד, צילום: פלאש 90

יו"ר הימין החדש, איילת שקד, מציבה דד-ליין לראשי איחוד מפלגות הימין וקוראת להם לחבור לגוש גדול מימין לליכוד.  

בפוסט בעמוד הפייסבוק של כתבה שקד אתמול (ו') ״חברים יקרים, עד רגע זה אנחנו עסוקים בניסיונות לאחד את גוש הימין ולרוץ ביחד, ככוח אחד חזק. האמת שאני כבר צרודה מרוב שיחות ומחכה שתיכנס השבת. יש עדיין פערים וחילוקי דעות אולם הם לא גדולים. אני מצפה מחבריי, יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו״ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לעשות כל מאמץ כמו שאני עושה בחודש האחרון על מנת לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי.  אני חושבת שזה צו השעה ושאם נתבצר בדרישות שאינן תואמות את המציאות כולנו נפסיד. מחנה הימין יפסיד. הזמן אזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון.

המתווה האחרון שהציעו בימין החדש לאיחוד מפלגות הימין הוא ריצ'רצ' בשמונת המקומות הראשונים. המקום התשיעי והעשירי יהיו של הבית היהודי-איחוד לאומי. באיחוד מפלגות הימין הציעו למנהלי צוות המו"מ מטעם הימין החדש ארבעה מקומות בעשירייה הראשונה הכוללים את מקומות: 1,4,7,10. 

בתוך כך ראש הממשלה נתניהו מתערב בנעשה בין החיבורים בימין, ודוחק ביו"ר הבית היהודי לחבור לעוצמה יהודית כמו בבחירות הקומות עוד בטרם יחבור לימין החדש. בתמורה לכך ראש הממשלה ישאיר את הרב פרץ וסמוטריץ' בתפקידם כשרים, גם אם יקבלו פחות מ-6 מנדטים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן