נפטר הפעוט שנשכח ברכב במודיעין עלית

הפעוט נמצא ברכב על ידי בני משפחתו ללא הכרה. חובשים באיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך לא הצליחו להציל את חייו והוא נפטר בבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/19 13:59 יט בתמוז התשעט

נפטר הפעוט שנשכח ברכב במודיעין עלית
אמבולנס במודיעין עלית, צילום: איחוד הצלה

פעוט נשכח ברכב במודיעין עילית ואותר על ידי בני משפחתו ללא הכרה. חובשים באיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך מצבו הוגדר אנוש, והוא נפטר תוך זמן קצר בבית החולים.

מהמשטרה נמסר כי נקבע מותו של הפעוט, והמשטרה בודקת את נסיבות המקרה.

אהרון ולדשיין חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי בני המשפחה הפעוט כבן חצי שנה נשכח ברכב בבוקר וכשהגיעו בצהריים הוא היה ברכב ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה בבית הכנסת בסמוך לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשמצבו מוגדר אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה". 

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן