בש"ס מתחייבים לעלות את שכר המינימום באלף ש"ח

יו״ר ש״ס אמר בכנס פתיחת מערכת הבחירות של מפלגתו כי הממשלה לא קמה בגלל אותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו וחזרו בהם. דרעי התחייב: נעלה את שכר המינימום מ5,300 ש"ח ל-6,300 ש"ח

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/19 13:55 יט בתמוז התשעט

בש"ס מתחייבים לעלות את שכר המינימום באלף ש"ח
שר הפנים אריה דרעי, צילום: אלכס קולומויסקי POOL

יו״ר מפלגת ש״ס, השר אריה דרעי אמר היום (ב') בכנס פתיחת מערכת הבחירות של ש״ס כי: "הבחירות מיותרות. היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של פעילות אחרי ההישג הגדול שהבאנו. הממשלה לא קמה רק בגלל שאותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו, החליטו לחזור בהם ולא לתת לו להקים ממשלה".

"אנחנו לא מזגזגים", הוסיף יו"ר ש"ס ואמר "אנחנו לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל-40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלינו משעמם מאוד. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך ברה״מ נתניהו וכך נמשיך. גם בבחירות הקרובות נמליץ לנשיא רק על נתניהו".

השקת הקמפיין של ש"ס

השקת הקמפיין של ש"סצילום: ש"ס

בש"ס השיקו כאמור היום את קמפיין הבחירות שלהם כשהסיסמה הפעם היא: "הכוח החברתי". שר הפנים אמר כי בעקבות היציאה של כחלון ממשבצת "החברתי" - בבחירות הקרובות ש"ס תהיה המפלגה החברתית.

השר דרעי הציג בהשקת הקמפיין חלק מרשימת ההישגים החברתיים של ש״ס בקדנצייה האחרונה: תחבורה ציבורית, צדק חלוקתי, חופי רחצה בחינם, העלאת שכר המינימום, הנחה במים, סבסוד קייטנות בפריפריה וצמצום פערים ברשויות.

השר דרעי חשף כי ההתחייבות הראשונה של ש"ס תהיה להעלות את שכר המינימום מ-5300 ש״ח ל-6300 ש״ח. אנחנו גם מבטיחים לדאוג בשכונות העוני חינוך חינם מגיל 0".