מפלגת נעם לליברמן: "נגיב לקשקוש שלך תוך 48 שעות"

במפלגה שאותה בירך הרב טאו, יצאו להגנת נשיא ישיבת הר המור שהותקף על ידי אביגדור ליברמן, שכינה אותו "חשוך", ועקצו אות יו"ר ישראל ביתנו על אמירתו המפורסמת בנוגע לאיסמעיל הניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/19 11:32 טז בתמוז התשעט

מפלגת נעם לליברמן: "נגיב לקשקוש שלך תוך 48 שעות"
מפלגת 'נעם', צילום: מפלגת נעם

במפלגת נעם הגיבו למתקפה הבוקר (ו') של אביגדור ליברמן על הרב צבי טאו ובחרו ללעוג לו על אמירתו המפורסמת בעבר בנוגע לבכיר חמאס איסמעיל הניה.

"מבטיחים להגיב על הקשקוש של ליברמן תוך 48 שעות!", נכתב בדף הפייסבוק של המפלגה, שם ציינו כי מדובר בעקיצה על הצהרתו בעבר כי יחסל את הניה תוך 48 שעות.

מוקדם יותר אמר יו"ר ישראל ביתנו ביחס לנשיא ישיבת הר המור כי "הלחץ בקהילה החרד"לית גבוה מאד, אחרת לא ניתן להבין כיצד הרב צבי ישראל טאו, שבמשך שנים שמר על עמימות בכל הנוגע להתבטאויות פוליטיות, חרג אתמול ממנהגו ויצא לברך את מפלגת נעם, שהוקמה על פי הנחייתו, בדרכה החדשה".

יו"ר ישראל ביתנו לא חסך ביקורת מהרב הבולט בציונות הדתית וכתב כי "זה אותו רב שבחוברת שהוציא תחת הכותרת 'שעשני כרצונו', קבע שיא חדש בפורענות כלפי נשים לצד אטימות חברתית '...השכלה לנשים תפגע באיכות החיים של האומה...', טוען הרב טאו וממשיך '...הבית הוא המקום של האישה - ולא המרחב החברתי'".