בר רפאלי הגישה ערעור לביהמ"ש: דיקפריו ואני היינו "תא משפחתי"

הדוגמנית הגישה ערעור לבית המשפט העליון בטענה שהקשר שלה עם השחקן לאונרדו דיקפריו היה "המשמעותי, הקבוע והלא מזדמן", ולכן לא שילמה מס בארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/19 11:53 טו בתמוז התשעט

בר רפאלי הגישה ערעור לביהמ"ש: דיקפריו ואני היינו "תא משפחתי"
בר רפאלי, צילום: פלאש 90

בר רפאלי הגישה הבוקר (ה') ערעור לבית המשפט העליון על חיובה בתשלום מס בישראל על הכנסות בהיקף עשרות מיליוני שקלים בחו"ל בין השנים 2009 ו-2010. בערעור נכתב: "לא ניתן להשוות ולכפות את עולמנו ואת אורחות חיינו - עולם ואורחות חיים של אנשים מן השורה - על עולמה ולאורחות חייה של המערערת ובן זוגה" 

בכתב הערעור מתארת רפאלי: במשך שש שנים בהן חיה בחו"ל ניהלה קשר זוגי עם ליאונרדו דיקפריו, שהיה בן זוגה "המשמעותי, הקבוע והלא מזדמן" בארצות הברית, והם קיימו חיים משותפים ומשק בית משותף - והיו "תא משפחתי" לכל דבר ועניין. היא הייתה ידועה בציבור שלו, ולהיפך. הקשר היה ארוך ויציב וכוון לנישואים ולהבאת ילדים לעולם. הם גרו יחד בביתו של דיקפריו בלוס אנג'לס, שהפך לביתה, היא השתמשה בכלי הרכב שלו, אירחה חברים ובני משפחה בבית המשותף ועוד.

באותה תקופה דיווחה רפאלי למס ההכנסה האמריקאי על הכנסותיה שם, ונמנעה מלהצהיר על עצמה כתושבת ישראל. היא השתמשה בכרטיס אשראי זר, למעט שימוש מועט בכרטיס אשראי ישראלי, החזיקה חשבונות בנק בחו"ל, סלולרי זר והפסיקה להפקיד הפקדות לפנסיה בישראל ולביטוח לאומי בארץ.

כזכור, בחודש אפריל האחרון דחה בית המשפט המחוזי מרכז את ערעורה של רפאלי נגד מס הכנסה וקבע כי בשנים 2010-2009 הייתה רפאלי תושבת ישראל ולכן עליה לשלם מס בגין הכנסותיה בהיקף של 16 מיליון שקל.

בנוסך בית המשפט קבע כי מערכת היחסים של רפאלי עם השחקן בשנים הללו לא מהווה תא משפחתי שבמסגרתו רפאלי יכולה הייתה לטעון כי ניתקה את תושבותה הישראלית וכי תושבותה היא תושבותו של בן זוגה, דיקפריו.