הכישלון של רון קובי

ראש עיריית טבריה נכשל בפעם הרביעית בהעברת תקציב העירייה, זאת לאחר ארכה נוספת שקיבל משר הפנים אריה דרעי. חברי המועצה פוזרו מכוח החוק, ובמקומם תמונה ועדה קרואה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/19 08:26 יב בתמוז התשעט

הכישלון של רון קובי
נכשל שוב, ראש עיריית טבריה רון קובי, צילום: פלאש 90. דייוויד כהן

ראש עיריית טבריה, רון קובי  לא הצליח, בפעם הרביעית להעביר את תקציב העירייה. חברי מועצת העיר הצביעו הלילה (ב') נגד תקציב עיריית טבריה, זאת לאחר ארכה נוספת שקיבל ראש העיר, רון קובי, משר הפנים אריה דרעי. חברי המועצה פוזרו מכוח החוק, ובמקומם תמונה ועדה קרואה. בתוך שבועיים יזומן ראש העיר רון קובי לשימוע.

כזכור, רון קובי נבחר באוקטובר האחרון לראשות העיר לאחר שקיים קמפיין תקיף במיוחד נגד התושבים החרדים בעיר, וכנגד העובדה שהעיר מתחרדת. אולם, לאחר שנבחר, לא הצליח קובי להרכיב קואליציה בעיר, בגלל שיצר לעצמו אויבים רבים בעירייה ולכן נכשל בהעברת התקציב. קובי נמצא כעת בסכנה ממשית להמשך תפקידו כראש העירייה. 
 
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו על רון קובי כי: "האיש שלא הפסיק להסית, לחרחר ריב ומדון בין אוכלוסיות ולהילחם בכל דבר שמריח ריח יהדות ילך כנראה בקרוב הביתה. שאפו לחברי מועצת העיר טבריה ששמו את טובת העיר, את האחדות ואת היהדות לנגד עיניהם, לא חשבו על עצמם, והצביעו הערב נגד התקציב למרות שבכך הם פיזרו את עצמם, וויתרו על כח והשפעה".

רון קובי הרגיש כבר לפני כחודשיים שהוא עלול למצוא את עצמו מחוץ ללשכת ראש עיריית טבריה ולכן הוא מנסה את מזלו בפוליטיקה הארצית. קובי הגיש בקשה לרישום מפלגת "הימין החילוני" לרשם המפלגות, בדרך להקמת מפלגה שייתכן ותתמודד בבחירות לכנסת ה-22. בין מטרותיה של המפלגה, ציין קובי בטופס הבקשה לרישום המפלגה, יהיו נושאים כלכליים כגון הקמת אוניברסיטה בגליל, דיור ציבורי, השקעה בחינוך וצמצום אפליית הפריפריה בשירותים חברתיים, אך גם נושאים הקשורים למאבק בכפייה הדתית בדגש על תחבורה ציבורית בשבת, ביטול חוק המרכולים וגיוס חרדים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן