מטפלות מגוש עציון חשודות בהתעללות בילדים

שתי מטפלות, תושבות בית"ר עלית, העובדות בגן ביישוב במזרח גוש עציון, עוכבו לחקירה במשטרה בעקבות תלונה שהגישה נגדם עובדת שלישית באותו גן, בטענה כי היכו ילדים בגן. המועצה האזורית: "לא מדובר במקרה של התעללות בילדים אלא בניצול האווירה הציבורית בארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/19 17:14 יא בתמוז התשעט

מטפלות מגוש עציון חשודות בהתעללות בילדים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מקרה נוסף של חשד להתעללות בילדים בגן. שתי מטפלות, תושבות בית"ר עילית העובדות בגן ביישוב במזרח גוש עציון, עוכבו לחקירת משטרה היום (א') בצהריים, בחשד שהיכו ילדים בגן בו הן עובדות.

את התלונה נגד השתיים הגישה ביום שישי עובדת נוספת באותו גן, שטענה כי השתיים הכו פעוטות בגן מספר פעמים, והן נחקרות כעת במשטרת מחוז ש"י.

מהמועצה האזורית גוש עציון נמסר: "לאחר בירור המקרה עם הנהלת המעון בתקוע, מדובר ב-2 קבוצות של סייעות שבשבוע שעבר התווכחו ביניהן, אחת הסייעות איימה שתפנה למשטרה ואכן כך עשתה.
נמסר לנו כי מבירור מעמיק לא מדובר במקרה של התעללות בילדים, אלא בניצול האווירה הציבורית השוררת בארץ בעקבות מקרים מתוקשרים אחרים. אנו סומכים על משטרת ישראל כי תבצע את עבודתה נאמנה ותחקור את המקרה על מנת שהאמת תצא לאור.
הנהלת המעון השעתה את המעורבות עד לתום הבירור, נמשיך לעקוב ולעדכן".

הבוקר גזר בית המשפט המחוזי מרכז עונש של 17 שנות מאסר על אינה סקיבנקו, שהורשעה בהריגת הפעוטה יסמין וינטה בגן בפתח תקווה, ובתקיפה של ילדים נוספים באותו גן. אביה של הפעוטה זעם על העונה ואמר כי "17 שנה זה כלום, מגיע לה 60 שנה - היא רצחה לי ילדה".