הותר לפרסום: פלסטיני חשוד בביצוע עבירות מין בנערה בת 13

המשטרה עצרה את החשוד, עובד תחזוקה פלסטיני בסוף שנות השלושים לחייו המתגורר ביהודה ושומרון, בחשד שביצע את המעשים בנערה שהכיר במוסד חינוכי באשדוד. בן גביר: "מי שאונס יהודיות על רקע לאומני, צריך למות בכיסא חשמלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/19 15:16 ז בתמוז התשעט

הותר לפרסום: פלסטיני חשוד בביצוע עבירות מין בנערה בת 13
צילום: shutterstock

חשוד תושב פלסטיני מיהודה ושומרון נעצר אתמול על ידי המשטרה, בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה כבת 13 הלומדת במוסד חינוכי באשדוד, שם הוא מועסק כעובד תחזוקה. כך הותר היום (ד')לפרסום.

החשוד, בשנות השלושים לחייו שעסק בעבודות שיפוץ במוסד, נמלט לאחר שהחלה חקירת האירוע בסוף חודש מאי. לאחר מאמץ של כוחות הביטחון הוא נעצר בשטחי איו"ש ובית המשפט באשקלון האריך את מעצרו בשישה ימים וגם התיר לפרסם את המקרה.

בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת באשדוד. על פי החשד, הגבר ניצל את היכרותו המוקדמת עם הנערה ובאחד הפעמים הוא הגיע עמה לדירה סמוכה אותה הוא משפץ גם כן, ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים. לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחי יהודה ושומרון.

עו"ד בן גביר

מבקש לשלוח את החשוד לכיסא חשמלי. עו"ד בן גבירצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ממשטרת ישראל נמסר כי  "בעקבות דיווח שנמסר למשטרה, החלו פעולות חקירה מידיות שהעלו כי החשוד נמצא בשטחי הרשות. נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון וכל זאת במטרה להביאו לחקירה. החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת".

ראש מפלגת עוצמה יהודית התייחס לחשיפת האירוע ואמר כי "טרור לאומיני הוא טרור לכל דבר ועניין! אני חוזר ואומר: מי שאונס יהודיות על רקע לאומני כחלק מהמלחמה שלו בעם ישראל - צריך למות בכיסא חשמלי. זה הפתרון הכי צודק והכי מוסרי למכת המדינה הזו."