פעילי ימין תוקפים את נפתלי בנט: "שקרן"

בעקבות סירובו של החשוד המרכזי בפרשת דומא להעיד בבית המשפט כמחאה על העינויים שעבר בחקירות, פעילי ימין תלו שלטים עליהם נכתב "בנט שיקר לציבור כשאמר שאין עינויים, היום אנחנו כבר יודעים - בנט שיקר"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 04/07/19 18:33 א בתמוז התשעט

פעילי ימין תוקפים את נפתלי בנט: "שקרן"
מחאה נגד יו"ר הבית היהודי לשעבר, צילום: הותר לשימוש

מספר שלטים נתלו היום (ה') ברחבי יהודה ושומרון נגד מי שעד לא מזמן כיהן כשר החינוך וכיו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט. הפעילים טוענים כי בנט שיקר לציבור כשאמר שאין עינויים בחקירות השב"כ ולכן החליטו ליצור מחאה שכותרתה: "ילד אל תצרח, בנט זה אח".

השלטים נתלו שבוע לאחר שעמירם בן אוליאל, החשוד המרכזי בפרשת דומא סירב לעלות להעיד במשפטו כמחאה על החלטת בית המשפט לאשר את ההודאות שהוצאו ממנו תוך כדי עינויים. המודעות תוקפות את השר לשעבר נפתלי בנט על חלקו בעינויים שעברו העצורים בפרשת דומא.

המודעות

המודעות צילום: הותר לשימוש

הכיתוב שמופיע על השלטים, כאמור הוא "ילד אל תצרח, בנט זה אח". הפעילים טוענים כי בנט שיקר לציבור כשאמר שאין עינויים בחקירות השב"כ. "היום אנחנו כבר יודעים - בנט שיקר. בית המשפט קבע שהיו עינויים. בית המשפט כבר פסל את רוב ההודאות שהוצאו בעינויים! אבל את הטראומה של הנערים איש לא יוכל להחזיר".פעילי הימין ממטה 'יהודי לא מגרש יהודי' מוסיפים ואמרים: "אסור לנו לתת לאיש הזה להנהיג את מחנה הימין."