סמוטריץ' הרעיד את משכן הכנסת

צפו: שר התחבורה עמד מעל דוכן הכנסת ותקף את אנשי השמאל בהתנתקות ובדאגה שלהם, כיום לתושבי עוטף עזה. "השמאלנים ישבו בבתי הקפה ומחאו כפיים שגירשו יהודים. מי שרוצה שלום, שקט וביטחון למדינת ישראל, צריך לשלוט בשטח"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 01/07/19 13:26 כח בסיון התשעט

סמוטריץ' הרעיד את משכן הכנסת
שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (ב') מעל הדוכן במליאת הכנסת, בדיון על תקצוב למיגון עוטף עזה למצב בדרום הארץ והפנה אצבע מאשימה לשמאל.

"שמעתי בקשב רב את הדאגה הכנה לתושבי עוטף עזה. מימין ומשמאל", פתח סמוטריץ'. "יש מילה אחת שלא שמעתי, ואני לא מכוון אותה אישית לאף אחד, אלא לאגף השמאל. מילה אחת קטנה – סליחה".

סמוטריץ' המשיך בנאומו על אף ההתפרצויות במליאה ואמר "אבן שטיפש אחד זורק לבאר, עשרים חכמים לא יודעים להוציא. שנים שאתם מטיפים לנסיגות, להענקת פרסים לטרור. אז נכון, היה ראש ממשלה מושחת שכעומק החקירה העמיק את העקירה. זאת איוולת שהשמאל הישראלי דחף במשך שנים. השמאלנים ישבו בבתי הקפה ומחאו כפיים שגירשו יהודים. כשכל הביטחוניסטים חתמו על זה שההתנתקות תביא ביטחון".

שר התחבורה פנה ליושבים במליאה ואמר להם "לכמה אנשים היה להם את האומץ, שהיה לבוגי להגיד שהאיוולת הזאת תביא טילים על ישראל. מה אתם מציעים? בוא נדבר על היום, מה אתם מציעים להחליף ? אתם מציעים להחליף פרה בחמור. אתם מציעים להגדיל את עזה ולקרב אותה ליהודה ושומרון. אין לכם את האומץ להתייצב מול עם ישראל ולהגיד, חברים מי שרוצה שלום, שקט וביטחון למדינת ישראל, צריך לשלוט בשטח".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן