ח"כ פורר תוקף את סמוטריץ' ופרץ על ההסכם מול חמאס: "קולם נדם"

יו״ר סיעת ישראל ביתנו יוצא נגד הסכם הרגיעה מול חמאס, ומאשים את ראשי איחוד מפלגות הימין: "אנו יודעים שהכיסא יקר להם יותר מאזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/19 13:10 כה בסיון התשעט

ח"כ פורר תוקף את סמוטריץ' ופרץ על ההסכם מול חמאס: "קולם נדם"
הרב פרץ וסמוטריץ'. הרוחות נרגעו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שישראל הגיעה להבנות מול חמאס, למרות גל טרור הבלונים המתמשך, תקף אהוד ברק את ראש הממשלה נתניהו: "שוב כניעה של נתניהו לחמאס. אחרי מאות שריפות, שוב מגיעים לעסקה בעייתית שבקושי שווה ימים אחדים. בהעדר הכרעה על המטרות, ההרתעה נשחקת והממשלה הופכת לבת ערובה של החמאס". 

במסגרת העסקה ישאל תגדיל את מרחב הדיג ברצועת עזה ותתיר כניסת מכולות דלק, לאחר שהופסקו השבוע בעקבות ההסלמה. על פי הסכם הרגיעה חמאס התחייב להפסקת הפרחת בלוני התבערה - אבל גם היום, כאמור, נחת בנגב המערבי זר בלונים חשודים. הזר הענק, שאליו חובר ספר החשוד כמטען נפץ, אותר הבוקר באזור צאלים. בנוסף דובר חמאס הודיע כי ההפרות סדר על הגדא ימשיכו גם היום. 

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, תקף בחשבון הטוויטר שלו את ראשי מפלגת איחוד מפלגות הימין על שתיקתם:  ‏״כשקולם של סמוטריץ' ופרץ נודם מיד אחרי שהממשלה חותמת על הסכם כניעה עם חמאס (שוב), שלאחריו זוכים תושבי העוטף לעוד זר בלוני תבערה, אנו יודעים שהכסא יקר להם יותר מאזרחי ישראל. כשם שהממשלה נכנעת לחמאס, כך נכנעו שריה לשררה שמכר להם נתניהו בדמות משרדים ללא סמכויות בממשלת מעבר.״

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן