הליכוד: "לא מתערבים בחלוקת המנדטים בין ברק לגנץ"

בליכוד תקפו את אהוד ברק על המפלגה החדשה שהקים: "לא מתערבים בחלוקת המנדטים בשמאל. השר אקוניס: "ברק היה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל". בעבודה בירכו על המהלך. ח"כ שמולי: "שמח. אנחנו נמצאים בקשר הדוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/19 18:25 כג בסיון התשעט

הליכוד: "לא מתערבים בחלוקת המנדטים בין ברק לגנץ"
לא מתרגש מהחזרה של יריבו. נתניהו וברק, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בליכוד שידרו כי הם לא מתרגשים מהקמת המפלגה החדשה של אהוד ברק הערב (ד') ולצד זה הגיבו במתקפה רבתי על ראש הממשלה לשעבר.

"אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מחלק את המנדטים שלו בין אהוד ברק לבין לפיד וגנץ", נמסר ממפלגת הליכוד שברק הרבה לתקוף את העומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שר המדע והחלל, אופיר אקוניס ציין כי  "אהוד ברק הוא ראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל - ומי שנזרק מהתפקיד בזמן הכי מהיר בהיסטוריה שלנו. זה האיש שהתחייב למסור לערפאת את ירושלים והעיר העתיקה - וקיבל את האינתיפדה האכזרית ביותר, בתמורה. חזרתו היא פגיעה אך ורק בשמאל הישראלי".

מנגד, במפלגה שאולי עשויה להיפגע בצורה משמעותית מחזרתו של ברק, מפלגת העבודה, דווקא בירכו על המהלך. ח"כ עמיר פרץ, המתמודד על ראשות המפלגה, אמר כי הוא "מברך את אהוד ברק על חזרתו לפוליטיקה. מדובר בחיזוק לגוש המרכז שמאל ובצעד נוסף להחלפת שלטון נתניהו. ישראל הדמוקרטית תתייצב בכוח גדול כדי לנצח בבחירות ולהוציא את המדינה שלנו לדרך חדשה, לצדק חברתי ושלום".

ח"כ איציק שמולי, התמודד גם הוא על הנהגת העבודה הוסיף כי הוא "שמח על כוונתו של ברק להתמודד בבחירות הקרובות. אנחנו נמצאים בקשר הדוק לאחרונה ואני שמח שקיבל את ההחלטה הנכונה להתגייס למאבק ביחד. עם בחירתי ליו"ר מפלגת העבודה, הטלפון הראשון יהיה לברק במטרה ליצור חיבור משמעותי עמו ועם כוחות נוספים במטרה להגדיל את הסיכוי לנצח".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן