משפחת גולדין לשגרירים בוועידת בחריין: "שימו סוף לסבל של משפחתנו"

במכתב אישי ששלחו לכל שגרירי המדינות המשתתפות בוועידה האזורית, הוריו של סגן הדר גולדין ז"ל, דורשים שהשבת החיילים תהיה תנאי מקדים לכל הסדר אפשרי. "לפני שהעולם יוכל להתחייב לשיפור חיי הפלסטינים - יש להשיב את החיילים לקבורה ראויה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 25/06/19 15:40 כב בסיון התשעט

משפחת גולדין לשגרירים בוועידת בחריין: "שימו סוף לסבל של משפחתנו"
לאה ושמחה גולדין , צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין ז"ל, חלל צה"ל שמוחזק בידי חמאס בעזה כבר קרוב לחמש שנים, שלחו הבוקר (ג') מכתב אישי לכל שגרירי המדינות המשתתפות בוועידה בבחריין ולשליח האו"ם למזרח התיכון. במכתבים, דורשים הורי החלל כי השבת החיילים תהיה תנאי מקדים לכל הסדר אפשרי. "לפני שהעולם יוכל להתחייב לשיפור חיי הפלסטינים - יש להשיב את החיילים לקבורה ראויה".
 
ההורים דרשו כי כל פעילות לשדרוג עזה תהיה תלויה במציאת פתרון להשבת חיילי צה"ל והאזרחים הישראלים המוחזקים על ידי חמאס בעזה. "לפני כמעט 5 שנים נרצח בננו הדר ונחטף למנהרה בזמן הפסקת אש הומניטארית בינלאומית. מאז מפר חמאס את כל החוקים והעקרונות הבסיסיים של זכויות האדם ומונע את הבאתו לקבורה על פי כל הדתות, כולל האסלאם".

הוריו של גולדין ז"ל ביקשו מהנציגים לפעול כדי לקדם את השבת החללים והאזרחים. "לפני הדיון על בניית נתיב לשגשוג העם הפלסטיני - עליהם לשים סוף להפרה המתמשכת הזו של החוק ההומניטרי הבינלאומי. בבקשה דרשו לשים סוף לסבל המתמשך הזה של משפחתנו".