אברי גלעד יוביל קמפיין שילחם ב-BDS

מטרת הקמפיין לגייס את הציבור הישראלי למאבק התודעתי בארגוני החרם, ולהניע אותו לקחת חלק במאמץ לחשיפת האמת, בעיקר ברשתות החברתיות. השר גלעד ארדן: "כל אחד יכול לקחת חלק במאבק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 19:11 טו בסיון התשעט

אברי גלעד יוביל קמפיין שילחם ב-BDS
נאבקים ב-BDS, אברי גלעד, צילום: צילום מסך

במשרד לנושאים אסטרטגיים החליטו לגייס את הציבור הישראלי למאבק בארגוני החרם, ה-BDS ולהניע אותו לקחת חלק במאמץ לחשיפת האמרת. את הקמפיין יוביל, איש התקשורת, אברי גלעד.

השר לעניינים אסטרטגיים, גלעד ארדן קורא לציבור להצטרף להגנה על ישראל מהשקרים וההסתה של ה- BDS. "כל אחד יכול לקחת חלק במאבק על האמת וביחד נחשוף את הצביעות והשקרים של פעילי החרם ונספר את האמת על ישראל". 

לפני כארבעה חודשים פרסם המשרד לנושאים אסטרטגיים, בראשות השר גלעד ארדן, את דו"ח "מחבלים בחליפות". הדו"ח חשף את הקשרים ההדוקים שבין ארגוני הטרור חמאס, "החזית העממית לשחרור פלסטין" לבין ארגוני ה-BDS. הדו"ח הראה כיצד ארגוני הטרור מלבינים את פעילותם במדינות המערב באמצעות שימוש בארגוני חברה אזרחית, המגייסים כספים ומשאבים לביצוע דה לגיטימציה וחרם נגד ישראל ומתחפשים לארגוני "זכויות אדם".


 
בתשדיר הקמפיין מסביר אברי גלעד שפעילי טרור פלסטינים, שהבינו שלא יוכלו להכניע את ישראל באמצעות הטרור, התחפשו לפעילי זכויות אדם, על מנת להלבין את פעילותם ולהטעות את הציבור המערבי, גורמי ממשל וגופים פיננסיים. במציאות, לארגוני טרור מוכרזים קשרים רבים לפעילי וארגוני BDS, והם שותפים לאג'נדה הקיצונית שלהם- חיסול מדינת ישראל כישות עצמאית, יהודית ודמוקרטית. 

השר גלעד ארדן

השר גלעד ארדןצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

 השר ארדן יחשוף את הקמפיין הערב, יום ג',  מול קהל של למעלה מ-350 מנהיגים ופעילים פרו-ישראליים מ-30 מדינות באירוע פתיחה משותף לשני כנסים בינלאומיים שמקיים המשרד לנושאים אסטרטגיים:  כנס הקואליציה הגלובאלית למען ישראל, וכנס רשת המשפטנים הגלובלית. הכנסים נערכים מדי שנה כחלק מהמאבק בקמפיין הדה-לגיטימציה והחרמות נגד ישראל, במטרה לחזק ולגבש את הרשת הפרו-ישראלית העולמית ולהעניק לחבריה כלים וידע לסיכול קמפיין השנאה והחרם נגד ישראל.

הכנס יתקיים במעמד נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין והשר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים, ח"כ גלעד ארדן. בין הדוברים הבולטים בכנס ניתן למנות את השליח המיוחד של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למאבק באנטישמיות, עו"ד אלן קאר; מנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים בפועל, עו"ד צחי גבריאלי; המנכ"ל היוצאת של המשרד, תת אלוף (במיל') סימה וואקנין-גיל; הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף שרון אפק; זוכה פרס בראשית, מר רוברט קראפט; יו"ר ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב, מר מלקולם הונליין; המוזיקאי והמנצח, מר גיל שוחט; מפיקת האירוויזיון, גב' זיוית דוידוביץ ואחרים.