אונס הקטינה: ראש אגף החקירות מכנס דיון חירום בתיק

למרות שתיק אונס הילדה בת ה-7 עומד לפני סגירה, החליט ניצב גדי סיסו להנחות את החוקרים ממחוז ש"י לפנות לכיווני חקירה נוספים בכדי לאתר את החשודים שטרם נתפסו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 10:02 טו בסיון התשעט

אונס הקטינה: ראש אגף החקירות מכנס דיון חירום בתיק
ניצב גדי סיסו, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בשל רגישות התיק של אונס הילדה בת ה-7, החליט ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב גדי סיסו, בצעד חריג לטפל בתיק באופן אישי בשל רגישות הנושא וסימני השאלה שהועלו במסגרת הפרשה. על אף שהתיק עומד לפני סגירה, הנחה סיסו את צוות מיוחד של חוקרים לבדוק את התיק והבוקר הוא מקיים דיון מיוחד בנוגע לגבי המעורבים הנוספים שטרם אותרו, כך פורסם לראשונה ב-YNET.

שלשום (א') הוגש כתב אישום חמור נגד קטוסה, תושב דיר קדיס שממערב לרמאללה, שהועסק כשרת בית ספר באחד היישובים ביהודה ושומרון. הוא נאשם באונס בנסיבות מחמירות, בתקיפה ובחטיפה. 

בישיבה המיוחדת נבחנה כיצד התנהלה החקירה ומהם הממצאים שעלו בה. ניצב סיסו הנחה את החוקרים ממחוז ש"י לגבי פעולות חקירה נוספות על מנת לאתר את שני החשודים הנוספים. כאמור, מדובר בצעד יוצא דופן שבו נוקט ראש אגף החקירות - שכן הוא זה שמאשר את תוכנית החקירה, כמו גם בחקירות רגישות.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפרשה אתמול: "האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה. על בתי המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה".

ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) תקפה את ראש הממשלה: "מבחיל ומצמרר הריקוד הציני הלאומני על דמה של ילדה שהייתה קורבן לאונס מזעזע, מפי מי שמושיט אצבע משולשת למרכזי הסיוע שמטפלים באלפי קורבנות. אפס אמפטיה לקורבנות בכל גיל, אפס מעשה. פעם שנייה בלבד בכל חייו הפוליטיים (!) שטורח להתייחס לאונס, וגם הקודמת הייתה לטובת הסתה לאומנית. חרפה וגועל".