רקטה פגעה בישיבה ההסדר בשדרות - אין נפגעים

בשעה 20:54 נשמעו אזעקות צבע אדום בשדרות וביישובי מועצת שער הנגב. תושבים נכנסו למרחבים המוגנים. זוהתה פגיעה במבנה הישיבה בשדרות. אין נפגעים. ראש העיר שדרות: "צריך לפגוע בבניה וסינוואר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/19 20:56 י בסיון התשעט

רקטה פגעה בישיבה ההסדר בשדרות - אין נפגעים
שיגור טיל. ארכיון, צילום: פלאש 90. יוסי אלוני

פחות מיממה לאחר יירוט רקטה באזור אשכול, נשמעו הערב (ה') בשעה 20:54 אזעקות צבע אדום בשדרות וביישובי מועצת שער הנגב כגון; איבים, גבים וניר עם. תושבים נכנסו למרחבים המוגנים. זוהתה פגיעה בישיבת ההסדר בשדרות, לא ידוע על נפגעים.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר בתגובה לרקטה שפגעה הערב במבנה בעיר: "המצב כמו שהוא לא יכול להימשך. כפי שאמרתי בעבר רק מבצע צבאי יביא שקט לאזור שלנו. הניה וסינוואר הם בני מוות וישראל צריכה לפגוע בהם ראשונים. תושבי שדרות ועוטף עזה היקרים זכאים לגדל את ילדיהם בשקט ובשגרה כמו כלל תושבי המדינה. אנחנו נמשיך לפתח את העיר ולהתברך באלפי משפחות חדשות - הטרור לא ינצח אותנו".

כזכור, אמש נורתה רקטה מרצועת עזה לעבר המועצה האזורית אשכול, היא יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים או נזק. בתגובה לשיגור תקף חיל האוויר מנהרה במתחם צבאי של חמאס בדרום רצועת עזה.

ממשטרת ישראל נמסר: חבלני משטרת ישראל סיימו לפני זמן קצר לטפל בזירת האירוע, בו נגרם נזק למבנה ללא נפגעים. אנו שבים ומזכירים כי בכל מקרה של נפילה על הציבור להתרחק מהמקום. יש להישמע להנחיות פיקוד העורף, ובזמן אזעקה להיכנס למרחבים המוגנים

הרב משה זאב פיזם, שליח חב"ד בשדרות התראיין בחדשות 13 וסיפר: "אנחנו ישבנו במבנה הסמוך, והיינו עסוקים בשיעור תורה. באמצע הייתה אזעקה, פיצוץ אדיר חזק הקפיץ את כולנו מהכסאות. הבנות שאנחנו חיים - והמשכנו ללמוד. היה פה נס מאוד גדול"