יאיר נתניהו בראיון בארה"ב: "טראמפ הוא כוכב רוק אמיתי בישראל"

בנו של ראש הממשלה נתניהו שיבח את הנשיא האמריקאי על יחסו לישראל בנוגע לירושלים ורמת הגולן: "הוא ייזכר בהיסטוריה היהודית לנצח. העם היהודי עדיין זוכר את כורש מלך פרס שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה, יש לנו זיכרון ארוך טווח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/19 09:07 ח בסיון התשעט

יאיר נתניהו בראיון בארה"ב: "טראמפ הוא כוכב רוק אמיתי בישראל"
משבח את טראמפ יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נערץ בישראל כמו "כוכב רוק". כך אמר הלילה (ג') בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בראיון לאתר האמריקאי "בלייז".

נתניהו הסביר את היחס החם כלפי טראמפ בכך שממשלו הכיר בירושלים כבירת ישראל וכן בריבונותה על רמת הגולן

"לפי דעתי", אמר, "הנשיא טראמפ הוא הידיד הטוב ביותר שהיה לישראל והעם היהודי אי פעם בבית הלבן". בנו של ראש הממשלה נתניהו הוסיף כי הנשיא האמריקאי "ייזכר בהיסטוריה היהודית לנצח", זאת בשל מהלכיו בירושלים וברמת הגולן, "העם היהודי עדיין זוכר את כורש מלך פרס שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה, יש לנו זיכרון ארוך טווח, והרוב המכריע של הישראלים מעריץ את אמריקה ואת הנשיא טראמפ, הוא כוכב רוק אמיתי בישראל".  

ביחס לכוונותיו של טראמפ להקים גדר שתחצוץ בין מדינתו למקסיקו הזכיר נתניהו הבן את הגדר בגבול עם מצרים שנועדה למנוע חדירת מסתננים לישראל: "הייתה לנו בעיה עם הגבול עם מצרים שהוא מדבר פתוח. החלה זרימה גדולה של מהגרים לא חוקיים שחצו מאפריקה. הם פשוט הלכו מסודן למצרים ואז ישר לתוך ישראל וכל הדרך עד לתל אביב". 

לשיטתו, הגדר שנבנתה הצילה את ישראל משמד: "הם הלכו ממדינות עולם שלישי למדינת עולם ראשון. בישראל יש רק 8 מיליון בני אדם אז בסופו של דבר עשרות ואף מאות אלפי מהגרים היו מביאים להשמדת ישראל. ב-2011 בנינו גדר גבול מחוף לחוף ומאז שנבנתה ההגירה הבלתי חוקית נעצרה לחלוטין".