תיעוד מזעזע: נרדם על ההגה וכמעט גרם לתאונה

נהג נרדם על ההגה בכביש 90, בו נהרגו רק בשבוע שעבר שתי ילדות בתאונה, וכמעט גרם לתאונה בעצמו. מנכ"ל אור ירוק: "זו המציאות היומיומית בכביש 90, כל טעות הכי קטנה עלולה להביא לתאונה קטלנית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/19 11:41 ז בסיון התשעט

תיעוד מזעזע: נרדם על ההגה וכמעט גרם לתאונה
כביש 90 בבקעת הירדן. הפך למלכודת דמים, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הקטל בכביש הארוך בישראל נמשך, ובסוף השבוע כמעט גבה את חייהם של בני אדם נוספים. נהג שנרדם על ההגה סטה ממסלולו בכביש, ורק בנס ניצל מתאונה חזיתית עם רכבים אחרים. צפו בתיעוד: 

בשבוע שעבר נהרגו בכביש האחיות שיראל ומילה בן סימון, בנות 4 ו-7, בתאונת דרכים סמוך למושב פארן בערבה. הרכב בו נסעו עם הוריהן ואחיהן התנגש חזיתית ברכב שבא מולו. 

מנכ״ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה, אמר בעקבות פרסום הסרטון: ״זו המציאות היומיומית בכביש 90, כאשר כל טעות הכי קטנה עלולה להביא לתאונה קטלנית כפי שאירעה לפני מספר ימים. לו היה קיים מעקה הפרדה קשיח בין הנתיבים, נהג הרכב לא היה עובר לנתיב הנגדי אלא נתקע במעקה ההפרדה אשר היה סופג את המכה, ומונע תאונה חזיתית אפשרית".

"זו הדוגמא לתשתית גדרך סלחנית לטעויות הנהג, כזו שמצילה חיים. תשתית כזו הייתה חייבת להיות כבר מזמן בכביש 90 וחיי ישראלים רבים היו ניצלים. לכן, כבר היום חייבים להפסיק לגרור רגליים ולהפוך את כביש הדמים לכביש בטוח לנסיעה״.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן