סמוטריץ לרב פרץ: "מי שמנסה לפלג בינינו חייב למצוא את עצמו בחוץ"

יו"ר האיחוד הלאומי קיבל את הודעת ההתנערות של יו"ר הבית היהודי מהודעת הגורם שתקף אותו, אך דרש להרחיק מסביבתו של הרב פרץ את מי שלעדתו דואג להלהיט את הרוחות "אחרת זה לא ייפסק"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 06/06/19 11:20 ג בסיון התשעט

סמוטריץ לרב פרץ: "מי שמנסה לפלג בינינו חייב למצוא את עצמו בחוץ"
סמוטריץ' והרב רפי מסתודדים בבית הנשיא, צילום: דוברות איחוד מפלגות הימין

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הצטרף היום (ה') לניסיון הרגעת הרוחות בין מפלגתו לבית היהודי, אך הציב לרב רפי פרץ דרישה ברורה: עשה סדר בסביבתך.

"אף אחד, אבל אף אחד, לא יצליח לפלג בינינו ולקדוח חור בספינה הציונית דתית. האחדות חשובה יותר מכל דבר אחר", צייץ סמוטריץ' בטוויטר בתגובה לציוץ קודם של הרב פרץ.

בהמשך הוא הציב דרישה ברורה ואמר כי "מי שמנסה לעשות את זה חייב למצוא את עצמו בחוץ עוד היום! אחרת זה לא ייפסק. זאת האחריות שלנו ואנחנו חייבים את זה לציבור ולעם ישראל".

כזכור אמש, תקף יו"ר האיחוד הלאומי את ראש הממשלה נתניהו על החלטתו למנות אמיר אוחנה לתפקיד שר המשפטים, ולא אותו, ואמר כי "נתניהו לא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית".

לדברים הגיבו דווקא גורמים בבית היהודי שמתחו עליו ביקורת חריפה ואמרו כי "לא ברור למה סמוטריץ' איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו"מ בוחר לתקוף את ראש הממשלה במקום להסיק מסקנות". הבוקר, כאמור, ניסה הרב פרץ לצנן את הרוחות וצייץ בטוויטר כי ההודעה שיצא אתמול היתה ללא ידיעתו וכי הוא מתנער ממנה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן