רוצים לנחם את הנשיא? כל הפרטים על השבעה

בעקבות האהבה העצומה שהפגין עם ישראל כלפי נחמה ריבלין ז"ל, החליטו בבית הנשיא לפתוח את השבעה לקהל הרחב

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/19 22:41 ב בסיון התשעט

רוצים לנחם את הנשיא? כל הפרטים על השבעה
צילום: Noam Revkin Fenton

בבית הנשיא הודיעו כי השבעה לרעיית נשיא המדינה תהיה פתוחה לציבור הרחב: "לבקשת המשפחה, ובהוקרה עמוקה על הליווי והאהבה שהעניקו אזרחי ישראל לנחמה בימי מחלתה, תתאפשר כניסה חופשית לציבור אל הניחום".

מחר (ה') נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ובני משפחתו יקבלו ביקורי תנחומים בבית הנשיא  בין השעות 10:00-13:00, 16:00-19:00.

נחמה ריבלין נקברה, ערב יום הולדתה ה-74, בחלקת גדולי האומה בהר הרצל, לאחר שנאבקה שנים במחלת ריאות. הנשיא ריבלין ספד מעל קברה: "אף פעם לא רצית להיות באור הזרקורים, אבל הבנת שכאשת נשיא המדינה יש לך תפקיד, וקיבלת אותו על עצמך. ובכל זאת החלטת לעשות את המוטל עלייך לא כ'אשת נשיא המדינה', אלא מתוך החלטה לזרוע, להשקות ולגדל את מה שבאמת צריך טיפול כזה, מסור ויודע. ובחרת - לתמוך בילדי החינוך המיוחד. לעמוד תמיד לצדן של נשים, מבלי להיות פמניסטית מופגנת. לטפח יוצרים ואמנים. ערבים ויהודים היו בעיניך קודם כל אנשים, ועם זאת לא הייתה ציונית ממך. ומתוך הבחירות שלך ועם המעשים שלך עלתה כפורחת גינת האוהבים והאוהבות שלך. כל הארץ אוהבים אוהבים"

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן