חברת הענק עוררה סערה ברשת: "לא עושים משלוחים לפלסטין"

חברת הקוסמטיקה 'ספורה' ענתה לשאלת גולשת באינסטגרם האם היא מבצעת משלוחים לישראל בתשובה: "אנחנו לא עושים משלוחים לפלסטין", ועוררה סערת תגובות בין ישראלים ותומכי ישראל למתנגדי BDS

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/19 16:10 א בסיון התשעט

חברת הענק עוררה סערה ברשת: "לא עושים משלוחים לפלסטין"
סניף של רשת 'ספורה', צילום: shutterstock

ענקית הקוסמטיקה והפארם 'ספורה', אשר לה עשרות סניפים ברחבי העולם, עוררה סערת רשת, כאשר ענתה לשאלת גולשת בעמוד האינסטגרם שלה, בנוגע למשלוחים שמבצעת החברה לישראל.

הגולשת שאלה את החברה, בתגובה לפוסט בעמוד האינסטגרם שלה, האם החברה מבצעת משלוחים לישראל. בתגובה השיב העמוד הרשמי של 'ספורה': "אנחנו לא מבצעים משלוחים לפלסטין כרגע", והתנצלה על אי הנוחות ללקוחות. 

תשובת החברה לגולשת

תשובת החברה לגולשתצילום: צילום מסך

בעקבות התשובה המקוממת של החברה התעוררה סערה בעמוד התגובות לפוסט, אלפי מגיבים, תומכי ישראל ומתנגדי ישראל, הגיבו בדגלים של ישראל או פלסטין. גולשים רבים הגיבו בשאלה לחברה "איפה פלסטין על המפה?". גולשים רבים הצהירו כי יפסיקו לקנות את מוצרי החברה בעקבות התגובה.

מנגד, גולשים לא מעטים הביעו תמיכה וכתבו כי מעכשיו יחלו לקנות רק את מוצרי החברה. אחרים כתבו "פלסטין לעד", ועוד תגובות רבות נגד ישראל ובעד הפלסטינים.

בהמשך הוציאה החברה הבהרה בה נכתב: "נשאלנו האם אנחנו מבצעים משלוחים לישראל או לפלשתין. תשובתנו היתה כי החברה לא מבצעת משלוחים לישראל או לפלשתין. בתשובה זו לא התכוונו להגיב דבר אחר מלבד תשובה עניינית לשאלת המשלוחים".