היחסים מתחממים? ניר אורבך נפגש עם איש סודו של בנט

מנכ"ל הבית היהודי וראש המטה של יו"ר המפלגה, נפגשו עם הרב רפי פרץ ולאחר מכן גם עם טל גן צבי, יועצו הקרוב של שר החינוך שעזב את המפלגה לפני כחצי שנה. בנט, שפוטר על ידי נתניהו, הצהיר כי יתמודד בבחירות הקרובות

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 02/06/19 23:54 כח באייר התשעט

היחסים מתחממים? ניר אורבך נפגש עם איש סודו של בנט
יתחברו לקראת הבחירות? פרץ ובנט, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, וראש המטה של הרב פרץ, יובך צור, נפגשו היום (א') עם טל גן צבי - יועצו ואיש סודו של יו"ר הימין החדש נפתלי בנט בגן הטכנולוגי בירושלים.כך נודע לחדשות כיפה

לפני הפגישה עם נציגו של שר החינוך, שפוטר על ידי ראש הממשלה נתניהו, נועדו צור ואורבך עם הרב רפי פרץ במלון רמאדה בבירה, ככל הנראה כחלק מהכנה לאותה פגישה.

יש לציין כי סמוך למועד הפגישה, ראש הממשלה פיטר את שרי הימין החדש, שקד ובנט, ומדיווחים שונים עלה כי הוא ביקש מחברי הכנסת סמוטריץ והרב פרץ שיציגו את הדרישה לפיטורים כביכול מיוזמתם. סמוטריץ סירב והרבה פרץ שקל את הנושא.

יצטרף לליכוד?  בנט ונתניהו

פוטר ושלח את נציגו לפגישה עם אנשי הבית היהודי. בנט ונתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הערב הודיע בנט על חזרתה של הימין החדש לזירה הפוליטית, ועל התמודדותה בבחירות הבאות. אולם שותפתו להנהגה,איילת שקד, סירבה להגיד לאן פניה מועדות ואמרה לפעילי המפלגה כי היא צריכה כמה ימים לחשוב על הדברים. 

"מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת", הוא אמר והוסיף כי "זה לא דבר טוב אבל יש כאן הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר. גם אני".

בנט, שלא עבר את אחוז החסימה בבחירות הקודמות,  נפגש לאחרונה  גם עם יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין. נראה כי יו"ר הימין החדש מנסה ליצור חיבורים בין מפלגות הימין הקטנות, שכרגע שמתנדנדות סביב אחוז החסימה, במטרה להבטיח את מקומו בכנסת הבאה.

בסביבתו של הרב פרץ אישרו כי אכן התקיימה פגישה עם גן צבי, אך סירבו לחשוף את תוכנה. מלשכתו של בנט לא נמסרה תגובה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן