מפלגת נשים בהובלת שקד ולוי אבקסיס? "פייק ניוז"

איילת שקד טוענת כי הפרסומים על חבירה שלה ושל אורלי לוי-אבקסיס לרשימת נשים לכנסת ה-22 לא נכונה: "איך אני יודעת שהבחירות החלו? הפייק ניוז החל לצבור תאוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/19 22:47 כז באייר התשעט

מפלגת נשים בהובלת שקד ולוי אבקסיס? "פייק ניוז"
מחוזרת, שרת המשפטים איילת שקד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

הבחירות לכנסת ה-22 החלו רק לפני מספר ימים, אך הידיעות על חיבורים מפוזרים לכל עבר בערוצי החדשות. באולפן שישי פרסמו על פתיחת מפלגת נשים בהובלת איילת שקד ואורלי לוי אבקסיס. שקד הכריזה ברשתות החברתיות כי הדברים לא היו מעולם. 

בהודעות וואטסאפ שרצו בקבוצות לפיהן בערוץ 12 נטען כי השתיים, שלא הצליחו לעבור את אחוז החסימה, חוברות לרשימת נשים משותפת, שתכלול נשים משפיעות ומוכרות בחברה הישראלית, ותרוץ על הטיקט של מפלגה חברתית-כלכלית בדגש על שיווין לנשים. עוד הופיע בהודעה כי במקום השלישי ברשימה תוצב קרנית פלוג, נגידת ישראל לשעבר.   

שרת המשפטים שקד שללה את הפרסומים, וצייצה בטוויטר: "איך אני יודעת שהבחירות החלו? הפייק ניוז החל לצבור תאוצה". שקד הוסיפה: "לא היה ולא נברא".

מבדיקה עולה כי בערוץ 12 כלל לא דווח על האפשרות,וככל הנראה מדובר בניסיון להפיץ שמועות בניסיון ללחוץ ולבדוק על איחודים אפשריים במפלגות הימין.

מאז סיום מערכת הבחירות לכנסת ה-21, לפני כחודש וחצי  החלו לעלות מספר השערות לאן מועדות פניה של השרה, הנחשבת מחוזרת במיוחד. בכירים במפלגת הליכוד פועלים מול נתניהו לשריון גבוה במפלגה. אולם כרגע נראה כי הגברת נתניהו לא חפצה בכך, השריון לא יצא לפועל.

בתוך כך שקד בוחנת חלופות שנות, ואף נפגשה עם השר בנט, שותפה לראשות הימין החדש, אך נראה כי השניים לא ירוצו פעם נוספת ביחד. 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368