ליברמן: "האיש מקיסריה מאשים את האיש מנוקדים שהוא שמאלן"

בוקר ההחלטה על פיזור הכנסת, יו"ר ישראל ביתנו מגיב לראשונה: "זה היה המשא ומתן הקואליציוני הכי מוזר שאני ראיתי. ננסה להגיע ל-18 מנדטים בבחירות הקרובות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/19 12:12 כה באייר התשעט

ליברמן: "האיש מקיסריה מאשים את האיש מנוקדים שהוא שמאלן"
ליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

https://www.facebook.com/AvigdorLiberman/videos/2215700475132042/

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מגיב לראשונה על פיזור הכנסת ה-21 ומאשים את הליכוד בפיזור הכנסת וההליכה לבחירות חוזרות: "זה היה המשא ומתן הקואליציוני הכי מוזר שאני ראיתי. הליכוד פנה גם לחברי כנסת מטעם ישראל ביתנו על מנת לערוק מהמפלגה ולהצטרף לממשלה".

"במקרים כאלה הכי חשוב לקחת עובדות. יהיו פה הרבה שמועות. תתייחסו רק לעובדות. העובדות הם שאת עמדתנו בנושא חוק הגיוס קבענו גם כשהבחירות לא היו באופק. כשהגענו לנשיא המלצנו על בנימין נתניהו". כך ליברמן.

ח"כ ליברמן האשים את הליכוד בהליכה לבחירות חוזרות. "מי אשם שאנחנו הגענו לסיטואציה הזאת? זה היה המשא ומתן הקואליציוני הכי מוזר שאני ראיתי. האיש מקיסריה מאשים את האיש מנוקדים שהוא שמאלן. אולי נתניהו לא רצה בכלל את ישראל ביתנו. היו גם חברי כנסת מטעם ישראל ביתנו שקיבלו הצעה לערוק מהמפלגה. הליכוד הוא הסיבה שאנחנו הולכים לבחירות. יש פה מכונה אדירה שעוסקת בפרופגנדה. אנחנו בעד מדינת ישאל, בעד מדינה יהודית. אנחנו נגד מדינת הלכה".

בנימין נתניהו ובני גנץ

לא תומך באף אחד מהם | בנימין נתניהו ובני גנץצילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם, הדר פרוש

ליברמן מבהיר כי לא יתמוך בכחול לבן ובבני גנץ לראשות הממשלה ומקווה להשיג מספר מנדטים גבוה בהרבה מהבחירות האחרונות. "לא נתמוך בבני גנץ לראשות הממשלה. אנחנו ננסה להגיע ל18 מנדטים בבחירות הקרובות. אנחנו נתמוך בממשלת ימין ובני גנץ הוא לא איש ימין. היה פה ניסיון להקים ממשלת הלכה. ממשלה שמעבירה כסף לחמאס, היא לא ממשלת ימין. מי שמייצג את הימין בעם זו ישראל ביתנו". כך ליברמן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן