אלמונים השליכו ביצים אל פתח ביתו של הרב טל

בישיבת תורת החיים מפנים אצבע מאשימה לרב אליהו שהוציא את המידע לתקשורת, והתסיס את ציבור נגד הרב טל: "תמוה העיתוי בו בוחר הרב אליהו להיפרד מאנונימיות ולצאת כנגד הרב טל ואנשי בית הדין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/19 11:12 כד באייר התשעט

אלמונים השליכו ביצים אל פתח ביתו של הרב טל
פתח ביתו של הרב טל , צילום: ללא

לאחר מכתבו של הרב שמואל אליהו, בו הוא חושף את התנהלותו הבעייתית של הרב טל מול נשים נשואות וצעירות, הבוקר (ד') אלמונים השליכו ביצים לעבר מפתן דלתו של הרב טל. 

בסביבת ישיבת 'תורת החיים' מפנים אצבע מאשימה כלפי הרב אליהו, שהחליט להוציא את הסיפור לתקשורת, והתסיס את הציבור נגד הרב טל: "לאור הפרסום התקשורתי אשר תוכנן ותוזמן על ידי אותם גורמים, ואירועים מצערים שהתרחשו ושחצו כל קו אדום כגון פריצה למחשבי הישיבה, גלגלי רכבים של תומכי ראש הקהילה, פונצרו, ביצים הושלכו על ביתו, ומסע הכפשות ולחצים המופעלים על דמויות מפתח כדי לפגוע בכל דרך אפשרית באברכים, בתלמידים ובקהילה".

צילום: ללא

בישיבה שוללים את ההאשמות נגד הרב טל: "תמוה העיתוי בו בוחר הרב אליהו להיפרד מאנונימיות ולצאת כנגד הרב טל ואנשי בית הדין. הרב אליהו הסכים לקבל עליו את בית הדין המיוחד ומסקנותיו. יש מכתב משלו בעניין זה. בית הדין המיוחד דרש מהצדדים לשמור על חשאיות גמורה של הדיונים בפניו. והנה הרב אליהו עושה ההיפך הגמור ויוצא לתקשורת בתואנות שווא. ניתן רק לשער מה המניעים מאחורי זה ולמה, תוך כדי דיוני בית הדין, הרב אליהו חותר תחתיו ונותן לכל הפרשה פומבי".

צילום: ללא