ליברמן על עמדת הסיעות החרדיות במתווה הגיוס: "זו רמאות, לא גמישות"

יו"ר ישראל ביתנו לא אהב לשמוע על הגמישות שייחסו בליכוד לחברי הכנסת החרדים, בכל הנוגע למתווה הגיוס, ואמר: "חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית, הכוללת בין היתר, סגירת מרכולים בשבת וחרם צרכני על מפעל פיניציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/19 09:00 כג באייר התשעט

ליברמן על עמדת הסיעות החרדיות במתווה הגיוס: "זו רמאות, לא גמישות"
אביגדור ליברמן, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על הרקע הדיווחים כי ייפגש בקרוב עם נתניהו, תקף הבוקר (ג') יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, את הסיעות החרדיות וטען כי הגמישות שיוחסה להם בהצעת הפשרה של ראש הממשלה בנושא מתווה הגיוס היא "רמאות"

"שמעתי הבוקר", כתב ליברמן בפייסבוק, "את דוברי הליכוד מדברים על 'הגמישות המופלאה' של המפלגות החרדיות שמוכנות להעביר את חוק הגיוס, אבל עם הסתייגות קטנה, שסוגית היעדים ופקיעת החוק יעברו להחלטת ממשלה ולא יהיו בחקיקה ראשית".

לדבריו, "זאת לא גמישות, זאת רמאות. חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית, הכוללת בין היתר, סגירת מרכולים בשבת, גשר יהודית, חרם צרכני על מפעל פיניציה בירוחם וניסיון להפסיק את מכירת הכרטיסים בשבת בגן החיות התנ"כי".

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף כי "המניע היחיד של ישראל ביתנו, הוא עמידה על העקרונות וההתחייבויות שניתנו לציבור לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות ולאחר הבחירות. אנחנו לא מחפשים להפיל את נתניהו ולא מחפשים מועמד אלטרנטיבי, אבל לא נוותר על העקרונות ועל ההבטחות שלנו לאזרחי מדינת ישראל".