צפו: להקת שלווה מגיעה לשומרון

להקת שלווה הופיעה בתחרות הצילום 'צומחים בשומרון' וריגשה את הקהל מסביב. ראש המועצה האזורית שומרון: "האירוויזיון האמיתי זה ללכת עם הערכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/19 16:56 כא באייר התשעט

צפו: להקת שלווה מגיעה לשומרון
להקת שלווה וראש מועצת שומרון דגן, צילום: רועי חדי

מאות בני אדם, הגיעו להופעה של להקת שלווה בשומרון, שהופיעה בסוף השבוע, כחלק מאירוע תחרות הצילום  "צומחים בשומרון" אשר נערכה לראשונה.

הלהקה זכתה למחיאות כפיים סוערות כאשר ציין ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן את השמירה שלהם על ערך השבת ואמר: "מרגש מאוד להיות כאן עם האנשים היקרים של להקת שלווה, המועצה שמה את נושא השוויון לבעלי צרכים מיוחדים בראש סדר העדיפויות ולהקת שלווה ללא ספק מייצגת את השוויון הזה ועד כמה הוא אפשרי ורצוי וחשוב בכל תחום" עוד הוסיף דגן:  "המעשה האצילי של להקת שלווה של שמירה על הערכים ולא לוותר על השבת ריגש את כולנו. האירוויזיון האמיתי זה ללכת עם הערכים והשבת היא הנצחון שלכם".

האירוע הנו חלק מאירועי האביב של אגף יישובים ומתנ"ס של המועצה. הלהקה ריגשה בשירם המקורי- 'יש בך משהו טוב', ובביצוע לשיר- 'אין לי ארץ אחרת'.

בתחרות הצילום של השומרון זכו בקטגוריית בוגרים ניר הוכוולד מהישוב: ברוכין במקום הראשון עם תמונת נשר מעל השומרון. במקום השני והשלישי יחזקאל אלבז ונוי וייצמן בהתאמה. ובקטגוריית הנוער קטף את המקום הראשון: ליאור פיינגולד- תושב יקיר עם תמונת אופנוע בשומרון. לזוכים הוענקו פרסים בשווי אלפי שקלים לציוד צילום מתקדם.