השרפה במבוא מודיעים - חשד להצתה

שירותי הכבאות מסרו כי נבדק חשד השרפה שהחריבה את רוב בתי המושב הסמוך למודיעין נגרמה עקב הצתה, ולא כתוצאה ממדורות ל"ג בעומר כפי שפורסם בתחילה. היום הגיעו התושבים לאולפנת צביה ביד בנימין, שם ישהו בתקופה הקרובה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/05/19 13:32 כא באייר התשעט

השרפה במבוא מודיעים - חשד להצתה
השרפה במבוא מודיעים, צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז מרכז

האם השרפה שכילתה את רוב בתי המושב מבוא מודיעים, הסמוך לצומת שילת, נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת? בשירותי הכבאות מאשרים היום (א') כי במסגרת חקירת השרפה נבדק החשד להצתה.

על פי הודעת שירותי הכבאות, כבר ביום שישי, למחרת השרפה, הגיעו למקום צוותי חקירה של הרשות לכבאות והצלה, בסיוע כלבים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, והחלו בחקירת השרפה, והממצאים במקום העלו חשד להצתה. החקירה עדיין נמשכת.

(כתבה באתר ynet על השרפה במושב)

כ-40 מתוך 50 בתים במושב מבוא מודיעים עלו בלהבות וחרבו כמעט כליל, בשרפה שפרצה בצהריי יום חמישי האחרון. התושבים פונו מן המושב, והעבירו את הלילות הראשונים ללא בית במרכזים שונים באזור. היום (א') הגיעו תושבי מבוא מודיעים ליישוב יד בנימין, שם שוכנו בפנימיית האולפנה 'צביה' ביישוב, ובה יישארו בימים הקרובים.

שר האוצר כחלון הבטיח היום שהמדינה תפצה את נפגעי השרפות. בישיבה עם ראשי מועצות ומנהל קרן מס רכוש אמר שר האוצר: "המדינה תעזור לתושבים שנפגעו מהשרפות. בקרוב נדע לאן זה הולך ונוכל לתת פרטים מלאים, מחכים לתוצאות חקירת שירותי הכיבוי וההצלה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן