לוין בישיבת שרי הליכוד: "הגענו עם המפלגות לסיכום בנושאי הסטטוס קוו"

נציגו של נתניהו למגעים הקואליציונים עדכן כי נושאי דת ומדינה על סף סיכום עם הבית היהודי-איחוד לאומי, ש"ס ויהדות התורה. במפלגתם של הרב פרץ וסמוטריץ' אישרו את הדברים. בהמשך: פגישת מו"מ נוספת סביב נושאי ההתיישבות ביו"ש

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 26/05/19 13:24 כא באייר התשעט

לוין בישיבת שרי הליכוד: "הגענו עם המפלגות לסיכום בנושאי הסטטוס קוו"
עדכן בסיכום אליו הגיע עם המפלגות. לוין, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

נציג הליכוד במשא ומתן הקואליציוני, השר יריב לוין, עדכן היום (א') בישיבת שרי מפלגתו כי הצליח להגיע להסכמות בנושאי דת ומדינה עם הבית היהודי-איחוד לאומי והמפלגות החרדיות.

"הגענו לסיכום עם כל הסיעות על שמירה על סטטוס קוו בכל נושאי החקיקה בענייני דת ומדינה", אמר לוין לשרי הליכוד, זאת לאור הפגישה המשותפת שקיים עם נציגי מפלגות אלה בשבוע שעבר.

נציגי המפלגות בלשכתו של השר לוין

נציגי המפלגות בלשכתו של השר לויןצילום: ללא קרדיט

גורמים בבית היהודי-איחוד לאומי אישרו לחדשות כיפה כי אכן חלה התקדמות משמעותית בנושאים אלה וכי הם עומדים על סף סיכום. עם זאת, יש לציין כי בנושאי ההתיישבות עדיין לא חלה התפתחות משמעותית, לאחר שנתניהו דחה את מרבית דרשותיהם, לרבות התחייבות לאי נסיגות, קידום חוק ביטול ההתנתקות בצפון השומרון, פירוק המנהל האזרחי ועוד.

היום, צפויים להתכנס צוותי המשא ומתן מטעמם של ראש הממשלה והרב פרץ וסמוטריץ'. תחילה נקבעה הפגישה לשעה 12:00, בהמשך היא נדחתה בשעה, ובהמשך נדחתה שוב לשעה 16:00