רוצים לעזור? התגייסות לסיוע לנפגעי השרפות

בעקבות גל השרפות שהחל אתמול, עשרות משפחות נותרו ללא קורת גג, ועוד מאות פונו מבתיהם, חלקם לא יחזרו עד כניסת השבת. רוצים לתרום ציוד או בגדים או לארח משפחות? כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/19 12:15 יט באייר התשעט

רוצים לעזור? התגייסות לסיוע לנפגעי השרפות
השרפה במבוא מודיעים, צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז מרכז

ברחבי הארץ החלו להיערך כבר מהבוקר (ו') לסיוע לנפגעי השרפות בחבל מודיעין ובמטה יהודה. ביישוב מבוא מודיעים עשרות בתים נפגעו בשרפה, וכל 50 המשפחות שביישוב לא יכולות לחזור לבתיהן. גם בקיבוץ הראל שבהרי ירושלים, במועצה האזורית מטה יהודה, התושבים שפונו אמש לא יחזרו לבתיהם לשבת.

המועצה האזורית חבל מודיעין פרסמה קריאה לתושבים לתרום ציוד, בגדים וכל דבר לו יזדקקו התושבים המפונים. גם תרומות כספיות יתקבלו בברכה. בהודעה שפרסמו במועצה נאמר כי "בעקבות השריפה פונה ישוב מבוא מודיעים שמרבית הבתים בו נשרפו. התושבים יצאו מביתם כשהבגדים על גופם ונשארו חסרי כל.
המועצה נתנה פתרון זמני בסוף השבוע בכפר הנוער בן שמן ומטפלת בצרכים המיידיים של התושבים. 
למבקשים לסייע   חנות התחדשות בכפר טרומן קולטת ציוד לתרומות.  בגדים/כלים/מגבות/תפילין/ציוד לתינוקות/.... הכל".
תרומות כספיות לטובת הסיוע ניתן להפקיד לעמותת תושבים למען תושבים חבל מודיעין
בנק לאומי
ח-ן 02227840
סניף יהוד".

במקביל, נפתחה קבוצת ווטסאפ לסיוע לנפגעי השרפה, הנקראת 'חסד לנזקי השרפה, ומיועדת בעיקר עבור תושבי היישוב מבוא מודיעים אך גם למפונים נוספים.

המועצה האזורית נחל שורק הודיעה כי תארח את תושבי מבוא מודיעים שבתיהם ניזקו בשרפה.  בהמשך לגל השרפות שפקד את ישראל, מועצה אזורית נחל שורק פותחת את ליבה לעזרת המפונים ובשיתוף עם מ.א חבל מודיעין, רשות חירום לאומית, משרד החינוך והפנים הוחלט כי המועצה תקלוט החל מיום ראשון הקרוב 200 מתושבי מבוא מודיעין שביתם נשרף למשך שבועיים. המפונים יתארחו בישיבת צביה קטיף וייהנו מאירוח מלא ומפנק הכולל ארוחות ופעילויות מגוונות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן