"ימים אפלים": צואה נמרחה על מזוזת בית בחיפה

בכניסה לבית משפחה, המשתייכת לגרעין התורני בשכונת הדר החיפאית, הושחתה מזוזה באמצעות מריחת צואה. ח"כ סופר: "נשיא המדינה טרם תיאם ביקור מתוקשר במקום". המשטרה: "רואים בחומרה את העבירה"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 22/05/19 13:45 יז באייר התשעט

"ימים אפלים": צואה נמרחה על מזוזת בית בחיפה
המזוזה שנמרחה בצואה, צילום: מדף הפייסבוק של ח"כ סופר. באדיבות המצלם

אלמונים מרחו הלילה (ד') צואה על על מזוזה בעיר חיפה ולאחר שהוגשו 4 תלונות פתחה המשטרה בחקירת האירועים בחשד להשחתה ולפגיעה ברגשי דת.

לדברי תושבי המקום, מדובר במספר מקרים שבהם הושחתו מזוזות בכניסה לבתים פרטיים בשכונת הדר החיפאית, אחד מהם שייך למשפחה חברת הגרעין התורני בעיר. חוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל דגמו את הממצאים מהזירות, במטרה לעלות על עקבות המשחיתים 

"ימים אפלים., אמר בעקבות המקרים ח"כ אופיר סופר (בית יהודי-איחוד לאומי), "לילה נמרחה בצואה מזוזה בביתם של משפחה מהגרעין התורני בשכונת הדר בעיר חיפה. לאחר שיחה עם המשפחה הבנתי שזאת אינה הפעם הראשונה שבה מושחתים תשמישי קדושה בשכונה, זאת בנוסף למקרים רבים בהם נתלשו דגלי ישראל במהלך יום העצמאות האחרון".

חוקרי המשטרה בפתח הבית

חוקרי המשטרה בפתח הביתצילום: משטרת ישראל

לדבריו, "מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי, והשחתת סממנים יהודים מזכירה תקופות קשות בעברו של עמנו. לצערי מקרים מסוג זה לא יפתחו מהדורות חדשות כמו מקרים בהם רוססו כתובות בכפרים ערביים, ונשיא המדינה טרם תיאם ביקור מתוקשר במקום. פניתי למשטרת ישראל ודרשתי טיפול מיידי ודחוף בנושא. אמשיך לעקוב".

ממשטרת ישראל נמסר כי הם רואים "בחומרה את העבירה, כאשר כל כיווני החקירה נבדקים ולפיכך, מפעילה את כל האמצעים הנדרשים, על מנת לחשוף את מבצע העבירה עד למעצרו לשם מיצוי מלוא חומרת הדין.

פתח הבית שבו הושחתה המזוזה

פתח הבית שבו הושחתה המזוזהצילום: מתוף עמוד הפייסבוק של ח"כ סופר. באדיבות המצלם