לא צריך לצאת מהבית: זארה השיקה אתר המכירות ברשת

חברת הבגדים השיקה את אתר האונליין והאפליקציה שלה. זארה מתכננת בעתיד למכור גם פריטים מותג פרטי הבית של החברה, לייבא קולקציות ביגוד בלעדיות לאתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/19 13:14 י באייר התשעט

לא צריך לצאת מהבית: זארה השיקה אתר המכירות ברשת
קניות בחנות אינטרנטית, צילום: shutterstock

רשת האופנה זארה השיקה היום (ד') את אתר מכירות האונליין שלה בישראל. כבר היום ניתן לקנות בגדים דרך אפליקציית זארה. מחר תשיק חברת גוטקס, זכיינית זארה בישראל, את האתר והאפליקציה באופן רשמי והיא תהיה זמינה גם למשתמשי אנדרואיד, כך פורסם לראשונה ב-YNET.

נכון להיום, האפליקציה מציגה בגדי נשים, גברים וילדים של המותג זארה בלבד, אך לחברה יש מותגים נוספים שהיא מתכוונת למכור ברשת, בין היתר, פול אנד בר וברשקה. זארה מתכננת למכור את מוצרי זארה הום- מותג פרטי הבית של החברה, באינטרנט, וכמו כן, היא מתכוונת לייבא קולקציות ביגוד בלעדיות לאתר.

עלות השילוח: 30 שקל, חינם בקנייה מעל 199 שקל. אפשרות נוספת היא איסוף עצמי. האיסוף יכול להעשות מ-10 חנויות של זארה ברחבי הארץ בלבד, מתוך 25 חנויות קיימות (בין היתר, כל חנויות תל אביב, גרנד קניון חיפה, אשדוד, חדרה, רננים, קניון הנגב ואילת). ניתן גם לקבל משלוח לתיבת מסירה בעלות של 15 שקל. זמני האספקה למשלוח: 6-3 ימי עסקים - זמן ארוך מהסטנדרט.