מירי רגב על סערת כיסוי הראש: "ממשיכים לפלג את העם"

שרת התרבות יצאה להגנת לינור אברג'יל, שהותקפה על רקע כיסוי הראש שלבשה בטקס המשואות: "השביס שלך הוא כתר המורשת על ראשך ועל ראשנו. את  מייצגת את הטוב והיפה בחברה שלנו ואני פשוט גאה בבחירה בך!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/19 12:13 ה באייר התשעט

מירי רגב על סערת כיסוי הראש: "ממשיכים לפלג את העם"
מתייצבת לצד לינור אברג'יל. רגב, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

סערת כיסוי הראש של לינור אברג'יל נמשכת. שרת התרבות והספורט, מירי רגב, האמונה על טקס המשואות, כתבה היום (ו') בעקבות המתקפות על לינור אברג'יל, שהנחתה את הטקס כשהיא עוטה כיסוי ראש, כי היא תומכת באברג'יל.

"לינור, השביס שלך הוא כתר המורשת על ראשך ועל ראשנו. את  מייצגת את הטוב והיפה בחברה שלנו ואני פשוט גאה בבחירה בך!" כתבה רגב והוסיפה: "את ואביב, מנחי הטקס, בשילוב עם המשיאות והמשיאים והמשתתפים בתוכנית האמנותית, מהווים ייצוג מרשים של פסיפס החברה הישראלית בכללותה". 

שרת התרבות הפנתה אצבע מאשימה אל ה'אליטות', בעקבות דבריו של נשיא בית משפט המחוזי בבאר שבע לשעבר, השופט בדימוס עודד אליגון, שתקף את אברג'יל בפייסבוק על רקע הופתעה: "צר לי על כאלה שמדברים גבוהה גבוהה על קבלת האחר אך בפועל כל שהם חפצים הוא לשמר את האליטות, אליהן הם משתייכים,  ובכך להמשיך ולפלג את העם שלנו".

כזכור, לאחר טקס המשואות כתב אליגון: "ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי. המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות". ובהמשך הוסיף הערות סקסיסטיות לגבי לבושה של אברג'יל. גם בתגובות לפוסט נרשמו הערות משפילות כלפי לינור אברג'יל.