20,000 חניכי בני עקיבא יצאו לצפון

זאת במסגרת מסע פסח המסורתי העומד השנה בסימן "לוקחים אחריות". דני הירשברג: אני מקווה שהחניכים מגיעים לטיול אחרי שסיימו לנקות לפסח

חדשות כיפה אורי פולק 01/04/12 11:52 ט בניסן התשעב

20,000 חניכי בני עקיבא יצאו לצפון
אתר בני עקיבא, צילום: אתר בני עקיבא

למעלה מ-20,000 חניכי תנועת "בני עקיבא" יצאו הבוקר (א') למסע הפסח המסורתי של התנועה, שיעמוד בסימן "לוקחים אחריות", הנושא המלווה את התנועה מאז סוף חודש הארגון. החניכים יטיילו בצפון הארץ, הגולן והגלבוע. את הלילה יעבירו החניכים בחניוני הלינה המסודרים בצמח, עפולה ואכזיב.

לראשונה ולקראת המסע, הכינו בתנועה פרומו למסע בו יוצא דני הירשברג, מזכ"ל התנועה, יחד עם הזמר יהודה סעדו, לבקר בכמה סניפים אשר ארגנו פרויקטים מיוחדים לאור הנושא "לוקחים אחריות". הסרט יוקרן בליל המסע וחניכי התנועה יבחרו את הסניף שלקח אחריות על הצד הטוב ביותר. הסניף הזוכה יזכה בפרס.

"אנחנו מברכים על הכמות הגדולה של החניכים הלוקחים חלק בפעילות של הכרת הארץ דרך הרגלים", אמר היום הירשברג לכיפה. הוא ציין כי "במסגרת המסע אנחנו מגיעים לפסגה של נושא לקיחת האחריות ובו יבחר סניף שלקח על עצמו פרויקט 'לקיחת אחריות' וקיבל את מירב הנקודות מקהל החניכים. אנחנו מקווים שהחניכים היוצאים למסע יוצאים לאחר שעזרו בניקיונות הבית לפסח ודבר התורה לערב הסדר כבר מונח בתוך ההגדה".