חודש וחצי אחרי האירוסין המרגשים, מרים שני - אלמנתו של סרן אורי שני שנפל במהלך הקרבות בטבח 7 באוקטובר, התחתנה אמש (ג') עם המפקד של בעלה ממסלול ההכשרה ביחידת אגוז, אופק.
"זכינו לראות אור חדש נכנס לחיינו"
אביו השכול של אורי ז"ל, יהושע שני, הודיע על האירוסין ברשתות החברתיות לפני כחודש וחצי. "לאחר תקופה של כאב וגעגוע שאין להם מילים, זכינו לראות אור חדש נכנס לחיינו", כתב. "התפללנו לרגע הזה. קיווינו לו. ומתוך השבר הגדול צומחת שוב בנייה, תקווה וחיים", הוסיף.
יהושע פנה לזוג הטרי ובירך: "אנו מחבקים אתכם באהבה גדולה, ומתפללים שתזכו לבנות יחד בית נאמן בישראל, מלא אור, שמחה וברכה. יהי רצון שנזכה כולנו לראות כיצד מתוך החושך מתגלה אור גדול, וכיצד עם ישראל ממשיך לבחור בחיים, באמונה ובנצח".