מה שהתחיל כעוד מיזם קטן למיחזור בקבוקים הפך לסיפור יוצא דופן בו ילד בן 8 שהחליט לא לוותר - והגיע עד לתביעה נגד רשת רמי לוי בבית משפט, כאשר הוריו החליטו להפוך מקרה לא נעים לשיעור לחיים.
ארי טויטו נגד רמי לוי
חן גנון-טויטו, אימו של ארי, פרסמה ברשתות החברתיות פוסט ובו סיפרה כיצד בנה החל לאסוף בקבוקים למחזור כחלק מניסיון ללמד אותו אחריות סביבתית והערכה לכסף. לדבריה, באחת הפעמים הגיע ארי לסניף של הרשת כדי למחזר את הבקבוקים שאסף, אך אחד העובדים הודיע לו שהמכונה מקולקלת ולכן לא ניתן לקבל את הבקבוקים.

ארי המאוכזב התקשר לאביו, שבדק את החוק וגילה כי גם במקרה של תקלה במכונה - העסק מחויב לקבל את הבקבוקים ידנית. הילד חזר לעובד, הקריא לו את החוק ואף הזהיר מפני קנס אפשרי של 1,800 שקלים, אך לדבריה נשלח שוב לביתו עם הבקבוקים. גם ההורים, כאמור, החליטו לא לעבור על הנושא בשתיקה. "הסברנו לו שהחוק מעל הכול - ושניפגש איתם בבית משפט", כתבה האם, והתביעה הוגשה תחת השם: "ארי טויטו נגד רמי לוי".
"זה לא השיעור שרצינו ללמד אותו"
לפי הפוסט, ברשת הציעו פשרה במסגרתה הילד יוכל "לקחת מה שהוא רוצה מהסופר", אך המשפחה סירבה. "זה ממש לא השיעור שרצינו להעביר את ארי, אלא שיעור בצדק, הוגנות ובעיקר שלא צריך לפחד משום גוף גדול", הסבירה האם. בסופו של ההליך, השופטת הציעה פשרה נוספת - וארי הסכים לקבל פיצוי של 800 שקלים.
הפוסט עורר תגובות רבות ברשת, כשגולשים רבים שיבחו את ההורים על המסר החינוכי ואת הילד שלא ויתר. "אמא!!! ניצחתי את רמי לוי!!", ציטטה האם את הרגע שבו יצא מבית המשפט עם פסיקת השופט לטובתם.