מפקד אוגדה 162 משדר עסקים כרגיל מצפון הרצועה: "ממשיכים במשימה"

מפקד אוגדה 162, תת אלוף איציק כהן, אמר בצפון רצועת עזה: "אנחנו ממשיכים במשימה בכל העוצמה ובכל הכוח. נמשיך במשימה עד הסוף, עד השלמתה במלואה". עד כה, הכוחות חיסלו ועצרו מחבלים רבים והשמידו תשתיות טרור רבות ותוואים תת-קרקעיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/24 17:04 ח בכסלו התשפה | עודכן בתאריך 09/12/24 17:30

מפקד אוגדה 162 משדר עסקים כרגיל מצפון הרצועה: "ממשיכים במשימה"
תת אלוף איציק כהן בעזה, צילום: דובר צה"ל

מפקד אוגדה 162, תת אלוף איציק כהן, אמר היום (ב') בעת שהותו בצפון רצועת עזה: "אוגדת 162 יצאה בחודשים האחרונים להתקפה בג'באליה ובבית להאיא, ואנחנו ממשיכים במשימה בכל העוצמה ובכל הכוח. נמשיך במשימה עד הסוף, עד השלמתה במלואה".

כוחות צה"ל פועלים ברצועת עזה בכל העוצמה

כוחות אוגדה 162 פועלים מעל לחודשיים במרחב ג'באליה ובית להאיא שבצפון רצועת עזה על מנת לפרק את התארגנות הטרור במרחב וחיסול מחבלים ותשתיות טרור בצפון הרצועה. כוחות חטיבת גבעתי, 401, כפיר, יחידת יהל"ם וחטיבת האש 215 פועלים בשילוב פעולה של כוחות ח"יר, שריון ואש למול האיומים ותשתיות הטרור במרחב.

עד כה, הכוחות חיסלו ועצרו מחבלים רבים, השמידו תשתיות טרור רבות ותוואים תת-קרקעיים והביאו להיחלשות חמאס במרחב צפון הרצועה. כוחות האוגדה מממשיכים בפעילות יסודית למול הטרור שנותר במרחב עד השלמת המשימה.