אירוע חמור של ביזוי סמלי המדינה ואיומים כנגד סגל שירות בתי הסוהר התרחש בבית המעצר במרכז הארץ. העצור, תושב לוד, ביקש להשתמש בשירותים בדרכו לביקור משפחות. לאחר מכן, במעשה מכוון ופרובוקטיבי, השתמש בדגל ישראל שהיה מוצב במקום כדי לנגב את פניו.
עצור, אילוסטרציה, צילום: דוברות משטרת ישראל
העצור השתולל, קילל ואף איים על סגל בית המעצר
בתגובה למעשה החמור, לוחמי הכליאה החזירו העצור לתא המתנה. שם החריף את התנהגותו, החל להשתולל ולקלל את סגל בית המעצר ואף לאיים בפגיעה בלוחמי הכליאה: "אעשה לכם פיגוע". בעקבות חומרת האירוע בוטל ביקור המשפחה המתוכנן.
כמו כן, העצור נשפט משמעתית והחל כנגדו הליך פלילי. לבסוף, נמסר מדוברות שירות בתי הסוהר כי הארגון "פועל באפס סובלנות כנגד כל גילוי של אלימות ואיומים כלפי לוחמי הכליאה, ופגיעה בסמלי המדינה".