הפוסט המצמרר של הלוחם שנפל: "בחרנו לעלות לארץ"

רוני גניזת ז"ל הוא החלל ה-13 של צה"ל בגזרה הצפונית מאז החל התמרון הקרקעי בדרום לבנון. רוני שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, עלה ארצה מצרפת כתב על שירותו במילואים למען המדינה שלושה חודשים טרם נפילתו: "בחרנו לעלות לארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/24 09:00 ח בתשרי התשפה

הפוסט המצמרר של הלוחם שנפל: "בחרנו לעלות לארץ"
ההיערכות לכניסה, צילום: דובר צה"ל

לוחם צה"ל במילואים מחטיבה 228 רב סמל מתקדם רוני גניזת ז"ל, נפל בקרב אמש (ד') בדרום לבנון. רוני ששירת יותר מ-200 ימים במהלך השנה החולפת, שיתף על שירותו בפוסט שכתב לחשבון הפייסבוק שלו רק לפני שלושה חודשים: "טוב לחזור הביתה. סיימתי סבב שני אחרי 202 ימי מילואים. אני חייב להגיד תודה רבה לאשתי שמחזיקה את הבית, הילדים והעבודה שלה לבד. את גיבורת על, מגיע לך צל"ש".

רב סמל מתקדם במילואים רוני גניזת ז"ל

רב סמל מתקדם במילואים רוני גניזת ז"ל, צילום: דובר צה"ל

בחרנו לעלות לארץ, לא ניתן לאף אחד לפגוע בה

רוני שעלה ארצה הוסיף בפוסט שלו על תחושת השליחות והמחויבות לארץ ישראל: "תודה רבה שאת נותנת לי את האפשרות והכוח לתרום למדינה שלנו. בחרנו לעלות לארץ, לא ניתן לאף אחד לפגוע בה. נמשיך להילחם עד החיסול של אויבינו".