שנה לאחר שהוקם, היום (ג') פורסם כי המתקן הרפואי בבסיס שדה תימן ייסגר. ההחלטה התקבלה על ידי משרד הבריאות בשיתוף עם הצבא. המשרד טוען כי ישנה ירידה בכמות המטופלים ולכן אין יותר צורך בבית החולים.
מחבל נוחבה בכלא הישראלי, צילום: Chaim Goldberg,Flash90
בית החולים נבנה כדי לתת פתרון מיידי למחבלים בבסיס
בית החולים נבנה כדי לתת פתרון רפואי מיידי למחבלים שמוחזקים בבסיס ולמנוע את העברתם לבתי חולים ציבוריים בישראל. במהלך המלחמה, היו מספר מקרים שעוררו סערה גדולה שנגעו בהעברת מחבלים לטיפולים דחופים בבתי חולים ישראליים.
"בתקופה האחרונה חלה ירידה משמעותית בנפח הפעילות"
ממשרד הבריאות נמסר: "בתקופה האחרונה חלה ירידה משמעותית בנפח הפעילות במתקן הרפואי, בשל השינוי בפעילות מתקן הכליאה והעברת העצירים למתקני כליאה אחרים. בפועל כבר כמה ימים שאין כלל מטופלים במתקן הרפואי. הצבא ומשרד הבריאות מבצעים את ההתאמות הנדרשות בתשתית כדי לתת את המענה בהתאם לצרכים".